Урок
122
Тема. Таблиця
додавання числа 7.
Попереднє ознайомлення із задачею на знаходження невідомого від’ємника. Задачі
на збільшення чисел на кілька одиниць
Мета: розкрити принцип укладання таблиці додавання
числа 7; засвоїти з учнями таблицю додавання числа 7; вчити, користуючись нею,
розв’язувати приклади; продовжити роботу над формуванням вміння розв’язувати
прості задачі; познайомити з розв’язанням задачі на знаходження невідомого
від’ємника, розвивати логічне мислення, увагу.
Обладнання: картки з цифрами, предметні малюнки, таблиці
додавання й віднімання чисел 1–6.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
—
Пташки зібралися на подвір’ї. Мишко розсипав для них крихти поживитися. Які
крихти з’їла кожна пташка?
2. Гра
«Годинник»
На
дошці — макет годинника. Вчитель пересуває стрілки годинника, учні додають ті
два числа, на які вказують стрілки, називають відповідь.
3. Гра
«Мовчанка»
4. Розв’язання
прикладів (робота з перфокартами)
14 – 6 – 3 =
10
– 6 – 5 =
5
+ 6 + 2 =
6
+ 6 + 5 =
7
– 6 – 3 =
13
– 6 – 4 =
5. Фізкультхвилинка
II. Вивчення нового матеріалу
1. За
поданими записами знайти суми.
7
+ 7 = 9 + 7 =
2. Складання
таблиці додавання числа 7
3. Робота
за підручником
Прочитати
таблицю. Розв’язати приклади (№ 2).
4. Коментоване
розв’язання прикладів (перший стовпчик — колективно, другий і третій —
самостійно)
5. Робота
над задачами
1)
На скільки качок
більше, ніж курочок?
2)
Текстова задача за підручником (№ 6).
У
дівчинки було 10 к. Вона купила цукерку. Залишилось у неї 4 копійки. Скільки
коштувала цукерка?
—
Скільки грошей було в дівчинки?
Що вона купила? Чи відомо, скільки
грошей вона віддала за цукерку? Що означає число 4 к.? Як знайти ціну цукерки?
Згадайте, як ми знаходимо невідомий від’ємник у рівнянні 12 – x = 4.
Складіть приклад-розв’язання даної задачі. Зробіть висновки.
6. Весела
задача
Швидко їде Федя на
велосипеді.
А
за ним — ще п’ять хлоп’ят.
Скільки
хлопців їде в сад?
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар