Урок
126
Тема. Таблиця
віднімання числа 8.
Розв’язання задач на знаходження суми та остачі, на різницеве порівняння
Мета: скласти
таблицю віднімання числа 8; продовжити роботу над формуванням вміння
розв’язувати задачі вивченого виду, вдосконалювати обчислювальні навички учнів;
розвивати логічне мислення, увагу.
Обладнання: предметні малюнки, картки для усної лічби.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
Гра «Допоможіть собаці дістатися конури».
2 + 3 – 1
8
– 5 – 2
7
– 5 + 3
1
+ 8 – 4
7
– 4 + 5
9
– 2 – 2
10
– 5 – 2
1. Усні
обчислення
1) Поставити у квадратах такі числа, щоб сума у всіх
клітинках по всіх напрямках дорівнювала 9.
2
|
6
|
|
3
|
||
4
|
2) Складання кругових прикладів за схемою.
3) Гра «Куди приземлиться повітряна кулька?»
4. Обчислити
приклади.
14 – 7
11
– 7
8
+ 8
12
– 6
13
– 6
7
+ 6
14
– 5
12
– 6
9
+ 7
II. Вивчення нового матеріалу
1. За
поданими записами знайти різниці.
11 – 8 =
12 – 8 =
2. Складання
таблиці віднімання числа 8
3. Робота
за підручником
Прочитати таблицю. Розв’язати приклади (№ 3).
4. Коментоване
розв’язання прикладів (перший стовпчик — колективно, другий і третій — самостійно)
5. Фізкультхвилинка
6. Розв’язання
задачі № 4
7. Текстова
задача (№ 5)
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар