Урок
118
Тема. Таблиця
додавання числа 6.
Задача, до якої поставлено два питання
Мета: розкрити
принцип укладання таблиці додавання числа 6; засвоїти з учнями таблицю
додавання числа 6; вчити, користуючись нею, розв’язувати приклади; продовжити
роботу над формуванням вміння розв’язувати прості задачі; розвивати логічне
мислення, увагу.
Обладнання: картки з цифрами, предметні малюнки, таблиці
додавання й віднімання чисел 1–5.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
— Горобці зібралися на подвір’ї. Мишко розсипав для
них крихти поживитися. Які крихти з’їв кожен горобець? (Співвіднесення
прикладів та відповідей до них.)
2. Гра
«Годинник»
На дошці — макет годинника. Вчитель пересуває
стрілки годинника, учні додають ті два числа, на які вказують стрілки,
називають відповідь.
3. Гра
«Мовчанка»
4. Розв’язання
прикладів (робота на картках)
13 – 4 – 3
10
– 5 – 5
5
+ 5 + 2
6
+ 4 + 5
7
– 4 – 3
13
– 5 – 4
5. Фізкультхвилинка
II. Вивчення нового матеріалу
1. За
поданими записами знайти суми.
7 + 6 =
9 + 6 =
2. Складання
таблиці додавання числа 6
3. Робота
за підручником
Прочитати таблицю. Розв’язати приклади (№ 2).
4. Коментоване
розв’язання прикладів (перший стовпчик — колективно, другий і третій —
самостійно)
5. Робота
над задачами
1) Було — 10 вагонів;
відчепили — 6 вагонів.
Скільки всього було
вагонів?
2) Текстова задача за підручником (№ 6).
6. Весела
задача
Сім цукерок Толя мав,
дві цукерки мамі дав,
Дві
— малій сестричці Олі, а зосталось скільки в Колі?
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар