пʼятниця, 1 лютого 2013 р.

Урок 118 Тема. Таблиця додавання числа 6. Задача, до якої поставлено два питання


Урок 118
Тема. Таблиця додавання числа 6. Задача, до якої поставлено два питання
Мета:  розкрити принцип укладання таблиці додавання числа 6; засвоїти з учнями таблицю додавання числа 6; вчити, користуючись нею, розв’язувати приклади; продовжити роботу над формуванням вміння розв’язувати прості задачі; розвивати логічне мислення, увагу.
Обладнання:  картки з цифрами, предметні малюнки, таблиці додавання й віднімання чисел 1–5.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна лічба
— Горобці зібралися на подвір’ї. Мишко розсипав для них крихти поживитися. Які крихти з’їв кожен горобець? (Співвіднесення прикладів та відповідей до них.)
2. Гра «Годинник»
На дошці — макет годинника. Вчитель пересуває стрілки годинника, учні додають ті два числа, на які вказують стрілки, називають відповідь.
3. Гра «Мовчанка»
4. Розв’язання прикладів (робота на картках)
13 – 4 – 3
10 – 5 – 5
5 + 5 + 2
6 + 4 + 5
7 – 4 – 3
13 – 5 – 4
5. Фізкультхвилинка
II. Вивчення нового матеріалу
1. За поданими записами знайти суми.
7 + 6 =         9 + 6 =
2. Складання таблиці додавання числа 6
3. Робота за підручником
Прочитати таблицю. Розв’язати приклади (№ 2).
4. Коментоване розв’язання прикладів (перший стовпчик — колективно, другий і третій — самостійно)
5. Робота над задачами
1) Було — 10 вагонів;
відчепили — 6 вагонів.     
Скільки всього було вагонів?
2) Текстова задача за підручником (№ 6).
6. Весела задача
Сім цукерок Толя мав, дві цукерки мамі дав,
Дві — малій сестричці Олі, а зосталось скільки в Колі?
III. Підсумки уроку



презентація до уроку 118 by aleksandrovka1986

Немає коментарів:

Дописати коментар