неділя, 17 лютого 2013 р.

Тема: дикі та свійські тварини - 2


Тема: дикі та свійські тварини - 2

Мета: закріпити знання учнів про тварин, формувати вміння ділити тварин на дикі та свійські; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; виховувати любов та дбайливе ставлення до природи.

Хід уроку

І. Організаційний момент
Ти довкола озирнись
Та до друга посміхнись.
Побажай усім натхнення,
До роботи вже берись.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Робота із загадками
Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа – 
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…
(Лисиця)
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...
(Їжачок)
Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий:
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати, 
А зимою — в лігві спати. 
Як зачує він весну — 
Прокидається від сну.
(Ведмідь)
По горах, по долинах
Ходить шуба і свитина.
(Вівця)
- на які групи можна поділити всіх тварин , які ми знаємо?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Гра « пантоміма»
ІV. Cпільне відкриття нових знань
- які тваринки живуть у лісі?
- які тварини потребують допомоги людей?
Фізкультхвилинка
Розповідь вчителя
 Всі ви знаєте зайця. І про його ворогів відомо багато. Здавалося маючи скільки ворогів, зайці мали б давно зникнути. Але вони продовжують існувати лише завдяки пристосуванню до умов життя. Нагодувавши малят молоком, мати лишає їх, проте тримається неподалік. Почувши крик зайчиняти, вона поспішає йому на допомогу. Малих тварин відганяє, а великих увагу бере на себе.
Будь, яка зайчиха зустрівши чужих зайченят, обов’язково їх нагодує. Це дуже важливо для виживання малят.
 Вам мабуть відомий вислів, «вірний як собака». Собака був, і залишається для людини справжнім другом. Про вірність собак знімають фільми, складають легенди. На їх честь люди навіть пам’ятки поставили.
 Не залишають свого товариша в біді і кити. Якщо одного з них поранено він може розраховувати на допомогу. Кити підпливають під потерпілого і підносять його на поверхню води, де він може набрати повітря.
Робота в зошиті
С.24, 1-2 завд
V.Підсумок уроку
Бесіда
- чому потрібно любити всіх тварин?
- кого із тварин ми відносимо до диких?
- як людина доглядає за своїми тваринами?
- яким тваринам, свійським чи диким легше виживати в природі?

Немає коментарів:

Дописати коментар