Тема : тварини
живого куточку
Мета:
вчити учнів доглядати за тваринами, яких можна утримувати в домашніх умовах;
розвивати спостережливість та кмітливість; виховувати дбайливе ставлення до домашніх улюбленців та почуття милосердя.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Учні стають у коло
та дарують посмішку своїм товаришам
ІІ. Актуалізація опорних знань
Гра «Сонячний
промінчик»
Учні залишаються в
колі та уявляють себе сонячними
промінчиками. Кожен промінець має подарувати і сказати, що він подарує людині,
тварині , рослині. Учитель записує відповіді на дошці.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Бесіда
1. Що ви відчуваєте , коли милуєтесь рибками?
2. Чим вони приваблюють людей?
3. Яких рибок можна утримувати в акваріумах?
ІV. Спільне відкриття нових знань
Бесіда
1. Хто з вас хотів би мати вдома акваріум?
2. Що для цього потрібно?
Все
що ви говорите – правильно. Для того щоб у вас жили рибки потрібно про них
дбати .
Робота
з наочним матеріалом
(учитель
вивішує малюнки рибок: золоті рибки,
дискурси, кардинали, гупі- живородна рибка,соми – чистять акваріум , але хижі,;
півники.
Гра
«Відгадай хто я»
К..рдинал,..омик, гу..і, ….. рибки, д..скуси, ..івники.
Бесіда
Усіх розгаданих
рибок ми поселимо в казковий акваріум.
- чи можна селити
дуже багато рибок в один акваріум?
Фізкультхвилинка
(шум моря)
Робота
з підручником
1.
Які
тварини живуть у вас вдома?
2.
Чому
акваріумним рибкам потрібне тепло?
Робота
в зошиті
1.
З’єднайте
лініями намальованих на с. 29 рибок з їхніми назвами.
2.
Які
з наших рибок ще не були в нашому акваріумі (гурамі, мечоносець)
V. Підсумок уроку
1.Як почувається
рибка в нашому акваріумі?
2. давайте назвемо
їх за іменами?
Немає коментарів:
Дописати коментар