Тема: Рух і здоров’я
Мета:розповісти учням про користь руху для здоров’я та дати їм поради вести активний спосіб життя, щоб
зміцнити своє здоров’я; виховувати старанність , наполегливість.
Хід уроку
І . Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
- чим є для людини їжа?
- Які продукти ви вживаєте найчастіше?
- Чи достатньо знати правила щоб бути здоровими?
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
- Сьогодні на уроці ми з вами дізнаємось про роль руху в нашому житті. Та
дізнаємось про види рухової активності.
ІV. Вивчення нового матеріалу
- Щоб бути здоровими лікарі радять більше ходити на протязі дня. Скажіть,
чи багато ви рухаєтесь на протязі дня? ( Відповіді учнів)
2. практична робота
* Покажіть, як пташка махає крилами;
* Як стрибає кенгуру;
*Як повзає равлик.
3. Перегляд мультфільму « Абетка здоров’я»
- чому кролик став відставати від друзів?
Фізкультхвилинка
Прокинулись ведмедики( руки вгору)
До сонця потягнулись (потягнулись)
Швиденько повернулись( виконуємо повороти тулуба)
Присіли 2-3 рази,
А потім підстрибнули
Повільно походили й зарядку закінчили.
V. Узагальнення й
систематизація знань
Робота в зошиті (с.27)
- домалюй предмети , яких не вистачає
2. робота на с.28 зошита
- що можна робити за допомогою цих предметів?
VІ. Підсумок уроку
- які поради ви запам’ятали?
- які рухливі ігри ви знаєте?
Немає коментарів:
Дописати коментар