Урок
123
Тема. Таблиця
віднімання числа 7.
Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання многокутників
Мета: скласти таблицю віднімання числа 7; продовжити
роботу над формуванням
вміння розв’язувати задачі вивченого виду, вдосконалювати обчислювальні навички
учнів; розвивати логічне мислення, увагу.
Обладнання: предметні малюнки, картки для усної лічби,
геометричний матеріал.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Фронтальна
робота за картками
У
пустому прямокутнику домалювати таку кількість крапок, щоб у сумі з іншими крапками вони утворювали
число, що написане поруч із доміно.
2. Математичний
диктант
•
Записати числами: дванадцять, чотирнадцять, чотири, вісімнадцять.
•
Записати число, в якому 1 десяток і 5 одиниць.
•
Записати число, наступне для числа 16.
•
Записати число, попереднє для числа 20.
•
Записати, на скільки число 8 більше від числа 6.
3. Самостійна
робота. Розв’язання прикладів
16 – 7 + 4
15
– 7 + 2
13
– 5 + 7
5
+ 6 – 7
8
+ 5 – 7
6
+ 6 – 7
4. Фізкультхвилинка
II. Вивчення нового матеріалу
1. Складання
таблиці на віднімання числа 7
2. Робота
з підручником
Аналіз
таблиці віднімання числа 9 (№ 2, С. 127).
3. Розв’язання
прикладів № 3 (перший стовпчик — з коментуванням, другий і третій — самостійно)
4. Задача
№ 5
Згадати
правило: яку дію виконуємо, якщо говориться: на … менше?на ... більше?
5. Задача
з логічним навантаженням
Як
за допомогою важків у 8 кг, 5 кг, 2 кг зважити 15 кг зерна? 13 кг? 7 кг?
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар