Тема :
листяні та хвойні дерева
Мета:
вчити учнів розпізнавати листяні та
хвойні рослини; розвивати інтерес до дослідницької діяльності; виховувати
співчутливість, взаєморозуміння та любов до природи
Хід уроку
І Організаційний момент
ІІ Актуалізація опорних знань
Навіщо рослині
корінь?
Завдяки чому вода і
поживні речовини надходять до інших організмів?
Із чого виростають
майбутні рослини?
ІІІ Мотивація навчальної діяльності
Читання казки «
справжні друзі»
Була собі ялиночка
на імя Алінка. Біля неї росла берізка
Аліска. Вони були подругами, разом зустрічали Сонце, слухали спів пташок.
Одного разу вночі
підкралась до них зла чаклунка і промовила
« Ви не будете
більше подругами», і махнула рукою. Після цього між ними зявився пень. Аліска
заплакала а Алінка сказала:
- не плач я
викорчую цього пня
- як ти зможеш це
зробити? – здивувалась подруга
Ялинка виштовхнула
пень своїм корінням , і знову берізка з ялинкою – Аліса і Алінка – стояли
поруч. Ось така справжня дружба!
Яке дерево було
сильніше?
Чому в казці видно
що дерева дружили?
ІV Спільне відкриття нових знань
Розповідь вчителя
Ми з вами вивчили,
що всі рослини діляться на дерева, кущі, та травянисті рослини. Вони
відрізняються один від одного зовнішнім виглядом. Але щоб краще їх пізнати, то
ще треба знайти в них відмінності. Погляньте будь ласка на ці малюнки рослин (
хвойні та листяні дерева)
- чим відрізняються
ці рослини?
Дерева і кущі
можуть бути листяними та хвойними. До листяних ми віднесемо ті рослини, які ви
зараз відгадаєте у загадці.
Робота з загадками
Почервонів зелений сад,
із задоволенням їдять –
Червоні крапельки висять,
Тільки кісточки лежать.
Знають добре краплі ці
(вишні)
І дорослі , і малі
Живе один батько і тисячутсинів має,
Всі синам по шапці справляє,
А сам шапки немає (дуб)
У зеленім кожушку, в кістяній сорочні
Я росту собі в лісочку всім зірвати хочеться (горіх)
- а зараз прийдуть загадки про хвойні дерева
Влітку взимку вбрання одне,
Та кличуть завжди мене,
Щоб я на свято до них прийшла,
Багато радості всім принесла. ( ялинка)
Чого спільного у
цих загадках?
Фізкультхвилинка
Робота з підручником
1.
Визначте
малюнок на яком дерево хвойне а на якому листяне
2.
Яке
з цих дерев скидає листя на зиму?
3.
У
яких дерев хвойний запах?
Робота з зошитом
Намал на с 21 гілку
листяного дерева та хвойного
Поставте 1 біля
листяного 2 хвойного
V Підсумок уроку
- про які рослини
дізнались на уроці?
Немає коментарів:
Дописати коментар