Етап уроку Формування мотивації
Назва прийому Читаємо! (використання художньої
і науково-популярної літератури)
Опис
прийому
Уривки з художніх
і науково-популярних творів можна використовувати на різних етапах уроку
і з різною метою: для ілюстрації, для постановки питань на закріплення
вивченого матеріалу, на формування мотивації.
Приклад 1.
Географія
Тема «Клімат». Який тип погоди - циклональний або
антициклональний - описано у віршах?
Мороз и солнце; день чудесный!
Под голубыми небесами
Великолепными коврами,
Блестя на солнце, снег лежит.
А.
Пушкин
Внезапно небо прорвалось
С холодным пламенем и громом,
И ветер начал вкривь и вкось
Качать сады за нашим домом.
Завеса мутная дождя
Заволокла лесные дали.
Н.
Рубцов
Полдневный час. Жара гнетет дыхание;
Глядишь, прищурясь -
блеск глаза слезит,
блеск глаза слезит,
И над землею воздух в колебаньи
Мигает быстро, будто бы кипит.
И тени нет. Повсюду искры, блестки,
Трава слегла, до корня прожжена.
К.
Случевский
Немає коментарів:
Дописати коментар