Тема: кімнатні
рослини
Мета: вчити учнів
розпізнавати кімнатні рослини, прищеплювати любов до квітів; розвивати
спостережливість та вміння досліджувати організми; виховувати бережливе
ставлення до природи та вміння бачити
прекрасне довкола
Хід уроку
І. Організаційний
момент
ІІ. Актуалізація
опорних знань
Бесіда
Які рослини люди
вирощують для своїх потреб?
До яких рослин ми
віднесемо бур’яни?
ІІІ. Мотивація
навчальної діяльності
Робота із загадкою
В полі хороше
мені Усе про нього дбаю,
Зеленіти на
весні.
Цукор відкладаю.
Чим же не молодець:
Маю диво –
корінець.
Запитання
До яких рослин ми
віднесемо цукровий буряк?
Де його вирощують?
ІV.
Спільне відкриття нових знань
Бесіда
У кого вдома є
кімнатні рослини?
Навіщо люди їх
тримають удома?
Робота в групах
Розгляньте кілька
зразків кімнатних рослин, дайте відповіді на запитання
Чим вони корисні
для людини?
Чим вони схожі між
собою?
Яку будову мають кімнатні
рослини?
Фізкультхвилинка
Робота з підручником
Розгляньте малюнок
кімнатних рослин і виберіть ті які є у нас у класі?
Які є у вас вдома?
V. Підсумок уроку
Запитайте у батьків
, які рослини є у вас вдома. Запитайте їх назви.
Немає коментарів:
Дописати коментар