Математика 1 клас
Розв’язування задач на знаходження суми. Порівняння виразів.
Мета: ознайомити з прийомом додавання
двоцифрового числа до круглих та до одноцифрового числа; формувати вміння
розв’язувати прості задачі на додавання із застосуванням вивчених прийомів
обчислень, складеної задачі на знаходження третього доданку за сумою і двома доданками; розвивати
логічне мислення; виховувати бажання
вчитись
Хід уроку
І. Контроль, корекція та закріплення знань
1. усна лічба :
знайди зайвий
20+27 30+17
43,+4 27+10 40+7
- чому він
зайвий?
2. порівняння
виразів
20+16 45+3
18+ 50 36+2
16+20 3+45
50+18 2+36
- чи змінюється
сума від перестановки доданків?
ІІ. Опрацювання нового матеріалу
1.
Пояснення
учням нових прийомів додавання на
основі розкладання на розрядні доданки
другого доданку(за завданням 156 на с. 134 підручника)
2.
Виконання
завдань 155, 157, 160, на с. 133- 134 підручника
3.
Виконання
завдання 161 на с.134 підручника
Запис короткої умови:
І- 4 м
ІІ- 5 м
ІІІ- ?
-
як знайти третій доданок? (спочатку треба знайти суму перших двох)
ІІІ. Розвиток і закріплення знань, повторення
вивченого
1.
Виконання
завдань 158 і 159 на с. 134 підручника
2.
Виконання
завдань 162 на с. 134 підручника
Гараж – автомобільний дім,
Машина спочиває в нім.
А де цей дім, підкаже знак.
Хто з вас на здогадку мастак?
ІV . Підсумок уроку
- сподобався вам
урок?
Немає коментарів:
Дописати коментар