пʼятниця, 5 квітня 2013 р.

ШКОЛА СТРИБКІВ Урок №91


ШКОЛА СТРИБКІВ  Урок №91 

Завдання уроку: 1) повторити біг із різних вихідних положень; 2) навчати стрибків у глибину; 3) навчати застрибування на підви­щену опору.
Частина
уроку
Зміст

Підготовча (10-12 хв)
Шикування в одну шеренгу, привітання

Повідомлення завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС

Організаційні вправи

Різновиди ходьби (звичайним кроком; малим кроком; широким кроком)

Різновиди бігу

Перешикування

Комплекс ЗРВ

Основна (18-20 хв)
Біг із різних вихідних положень:
  стоячи;
  сидячи

Стрибки в глибину

Застрибування на підвищену опору

Заключна (3-5 хв)
Вправи для розтягування (стійка ноги нарізно; підняти руки вгору, нахил уперед з рівною спиною. У крайньому положенні можна згинати спину. Кінцеве положення — спина зігнута, руки вільно висять унизу. Потім повільно випрямитися, допомагаючи руками)

Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС

Підбиття підсумків

Організоване залишення місця занять


Інвентар: лопата; граблі; гімнастичні мати.

Дозування
Організаційно-методичні вказівки

До 1 хв
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

До 1 хв
Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв

До ЗО с
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання

До 1 хв
По колу в колону по одному, дистанція — 2 кроки

1-2 хв
Зберігати стрій, не обганяти одне одного

До ЗО с
У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук

4-5 хв
Див. додаток № 2

5-6 хв
Почергово забігами по 4—5 учнів на відстань до 20 м. Швид­кість — максимальна

6-7 хв
Стрибок у глибину є подібним за структурою руху до стрибка у довжину з місця. Вони різняться тільки характером від­штовхування та величиною навантаження на опорно-руховий апарат під час приземлення.
Не слід приземлятися на прямі ноги, що може травмувати учня. Стрибки на тверду опору спричиняють розтягнення зв’язок і м’язів стопи та її сплощення. Тому приземлятися можна тільки на м’яку опору (мат або пісок)

6-7 хв
Почергово одне за одним. Зберігати стійке положення тіла після приземлення

До 2 хв
Урозтіч, не заважаючи одне одному. Дихати спокійно та рівномірно, максимально розслаблятися

До 1 хв
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв

1-2 хв
Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих

До ЗО с
У колону по одному

Немає коментарів:

Дописати коментар