ШКОЛА
ПЕРЕСУВАНЬ Урок № 84
Завдання уроку: 1)
повторити «човниковий» біг; 2) повторити приставний крок; 3) навчати лазіння по
похилій гімнастичній лаві.
Частина
уроку
|
Зміст
|
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу, привітання
|
|
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж із техніки
безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Організаційні вправи
|
|
|
Різновиди
ходьби (звичайним кроком; у напівприсіді; із різним положенням рук)
|
|
|
Різновиди бігу
|
|
|
Перешикування
|
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
|
Основна (18-20 хв)
|
«Човниковий» біг 4 х 9 м
|
|
Приставний крок:
* зі зміною напрямку пересувань;
■ те саме за зоровим і звуковим сигналом
|
|
|
Лазіння по похилій гімнастичній лаві
|
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Вправи для профілактики плоскостопості (не
відриваючи ноги від підлоги, зведення та розведення стоп до торкання пальцями
та п’ятками)
|
|
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Підбиття підсумків
|
|
|
Організоване залишення місця занять
|
|
|
Інвентар:
гімнастичні лави та мати; кубики.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити
наявність учнів та їх самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати
на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати
поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в
колону по одному, дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати
стрій, не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих
рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
6-7 хв
|
Почергово
забігами по 3—4 учнів. Правила «човникового» бігу (біг, зупинка, поворот,
узяти кубик, зворотний біг)
|
|
5-6 хв
|
Фронтально
водночас
|
|
6-7 хв
|
Почергово по
одному. Лежачи обличчям до лави, захопити її руками. Водночас підтягуючи себе
руками, проповзти лаву
|
|
До 2 хв
|
В одну
шеренгу, не заважаючи одне одному
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100
уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити
діяльність учнів. Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по
одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар