ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ
Урок № 83
Завдання уроку: 1) навчати приставного
кроку; 2) навчати лазіння по горизонтальній похилій лаві; 3) розвивати
координацію.
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу, привітання
|
Повідомлення завдань на семестр і урок.
Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні вправи
|
|
Різновиди ходьби (звичайним кроком;
малим кроком; широким кроком)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Приставний крок:
• у сторону (праворуч і ліворуч);
• уперед;
• назад
|
Лазіння по горизонтальній гімнастичній
лаві
|
|
Пересування із зупинками за зоровим і
слуховим сигналами
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Вправи для розвитку еластичності м’язів
(стійка ноги нарізно; відвести руки назад, опираючись долонями в сідниці; прогнутися,
ковзаючи долонями вниз по задній поверхні стегон до комфортного стану
прогинання)
|
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання
ЧСС
|
|
Підбиття підсумків
|
|
Організоване залишення місця занять
|
|
Інвентар: гімнастичні лави та мати;
свисток.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань в
основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу. Звернути увагу на
чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по одному, дистанція —
2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги, розімкнутися на відстань
витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
5-6 хв
|
Фронтально водночас
|
|
7-8 хв
|
Лежачи обличчям до лави, захопити її
руками. Водночас підтягуючи себе руками, проповзти лаву
|
|
5-6 хв
|
У середньому темпі у колону по одному.
Змінювати характер рухів за сигналом учителя (рукою, голосом або свистком)
|
|
До 2 хв
|
Урозтіч, не заважаючи одне одному.
Дихати спокійно та рівномірно, максимально розслаблятися
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС
складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів. Відзначити
найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар