Математика 1 клас
Тема: порівняння виразів . Збільшення числа на кілька одиниць . Складання і
розв’язування задач на різницеве порівняння
Тема: вправляти в читанні й порівнянні числових
виразів , складання за поданою схемою розв’язання задач різних типів ;
формувати вміння розв’язувати задачі на збільшення числа на кілька одиниць, що
містять в умові доні в непрямій формі; розвивати логічне мислення; виховувати
бажання вчитись
Хід уроку
І. Контроль, корекція й закріплення знань
1. виконання завдання 172 на с. 136 підручника
Зразок : сума
чисел 20 і 70 менша від 100, тому що вона дорівнює 90
2. самостійна
робота (виконання завдання 173)
Скільки виразів
ви виписали?(три)
ІІ. Розвиток і закріплення знань
1.
Виконання
завдання 175
Складання кількох подібних задач
- якого типу ці задачі?(збільшення числа на кілька одиниць)
- яке «ключове» слово в цій задачі?(більше)
2.
Виконання
завдання 179
- що означає слово молодший?
- ми звикли, що менше це означає що нам треба відняти а в цій задачі треба
додати. Чому? (бо ми шукали вік сестри, а слово менший стосується брата)
3.
Виконання
завдання 174
- які це будуть задачі на додавання , крім збільшення числа на кілька
одиниць?(на знаходження суми, на знаходження невідомого зменшуваного)
4.
Виконання
завдання 177
5.
Виконання
завдання 178
-
що спільне у фігур?
ІІІ. Підсумок уроку
- що на уроці
було складним?
Немає коментарів:
Дописати коментар