вівторок, 30 квітня 2013 р.

Математика 1 клас Тема: порівняння виразів . Збільшення числа на кілька одиниць . Складання і розв’язування задач на різницеве порівняння


Математика 1 клас

Тема: порівняння виразів . Збільшення числа на кілька одиниць . Складання і розв’язування задач на різницеве порівняння
Тема:  вправляти в читанні й порівнянні числових виразів , складання за поданою схемою розв’язання задач різних типів ; формувати вміння розв’язувати задачі на збільшення числа на кілька одиниць, що містять в умові доні в непрямій формі; розвивати логічне мислення; виховувати бажання вчитись
Хід уроку
І. Контроль, корекція й закріплення знань
1. виконання завдання  172 на с. 136 підручника
Зразок : сума чисел 20 і 70 менша від 100, тому що вона дорівнює 90
2. самостійна робота (виконання завдання 173)
Скільки виразів ви виписали?(три)
ІІ. Розвиток і закріплення знань
1.       Виконання  завдання 175
Складання кількох подібних задач
- якого типу ці задачі?(збільшення числа на кілька одиниць)
- яке «ключове» слово в цій задачі?(більше)
2.       Виконання завдання 179
- що означає слово молодший?
- ми звикли, що менше це означає що нам треба відняти а в цій задачі треба додати. Чому? (бо ми шукали вік сестри, а слово менший стосується брата)
3.       Виконання завдання 174
- які це будуть задачі на додавання , крім збільшення числа на кілька одиниць?(на знаходження суми, на знаходження невідомого зменшуваного)
4.       Виконання завдання 177
5.       Виконання завдання 178
- що спільне у фігур?
ІІІ. Підсумок уроку
- що на уроці було складним?

Немає коментарів:

Дописати коментар