Математика 1 клас
Тема: застосування
різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел. Складання і розв’язування
задач на знаходження невідомого доданка.
Мета: вправляти в
додаванні чисел у межах 100 без переходу через розряд; формувати вміння розв’язувати
прості задачі на знаходження зменшуваного, доданка, суми, на зменшування числа
на кілька одиниць; розвивати просторову уяву; виховувати самостійність.
Хід уроку
І. Контроль,
корекція та закріплення знань
1. Математичний диктант
1. Запишіть
число у якого 8 дес. і 4 од
2. Запишіть
число у якого 4 дес. і 8 од
3. Яке число на
2 дес більше ніж 40
4. Яке число на
3 дес менше ніж 100
5. До 20 додати
25
6. Обчисли суму
чисел 32 і 5
7. Запиши
більше з названих чисел 45 і 54
8. Запиши число
що є попереднім для числа 90.
2. Виконання завдання 165 на с. 135 підручника
(самостійно)
ІІ. Розвиток і
закріплення знань, повторення вивченого
1. Виконання
завдань 163,164,на с.135 підручника
Поясни прийоми обчислень
2. Виконання
завдання 168 на с. 135
3. Виконання
завдання 166, 167 на с. 135(усно)
4. Виконання
завдання 171 на с. 136
Запис короткої умови задачі:
Було- ?
Вистрибнуло – 6 п.
Залишилось – 20 п.
Розв’язання: 20+6=26(п)
Відповідь: було 26 парашутистів
Повторення правила на знаходження невідомого зменшуваного
5. Виконання
завдання 170 на с. 135 підручника
Якщо учні не здогадуються учні можуть самі знайти
правильний варіант
ІІІ. Підсумок уроку
- яке завдання було найлегше виконати?
Немає коментарів:
Дописати коментар