Математика 1 клас
Тема: додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток(загальний випадок)
Мета: ознайомити з прийомом додавання двоцифрових чисел без переходу через
десяток; формувати вміння
застосовувати цей прийом для
розв’язування задач; розвивати пам'ять, увагу; виховувати бажання вчитись
Хід уроку
І. Контроль, корекція та закріплення знань
1. усна лічба.
Додавання круглих чисел , додавання одноцифрових чисел до круглих.
60 +20 70+4
20+40 60+8
50+30 50+3
2. Виконання
завдання 129 на с. 130
Застосування
переставної властивості додавання
3. робота з
таблицею для усної лічби
Вправляння в
застосуванні переставної властивості для
знаходження суми чотирьох доданків, що записані
на вершинах квадратів
ІІ. Опрацювання нового матеріалу
1.
Ознайомити
з прийомом додавання виду 34+52 за завданням на с. 130 №130
Читання правила додавання
двоцифрових чисел.
2.
Виконання
завдань 131- 135 на с. 130
ІІІ. Розвиток і закріплення знань, повторення вивченого
1.
Виконання
завдання 136 на с.131
2.
Виконання
завдання 137 на с. 131
- що означає число 70? (всього кілограм у трьох контейнерах)
- отже це сума трьох доданків. Які нам відомі?9перший і другий)
- як знайти невідомий доданок?(від суми відняти відомий)
- але у нас сума не двох а трьох доданків? Чи можна одразу знайти невідомий
доданок? (ні)
-
яку дію необхідно виконати спершу? (скласти відомі доданки)
ІV. Підсумок уроку
- яке правило про додавання двох чисел ми вивчили?
Немає коментарів:
Дописати коментар