Математика 1 клас
Тема: додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Креслення
многокутників на папері в клітинку.
Мета: закріпити вміння додавати двоцифрові числа без переходу через розряд,
відновлювати рівності з пропущеними компонентами і знаками дій, уміння складати
за малюнком і коротким записом задачі, і розв’язувати задачі на дві дії;
розвивати увагу, пам'ять; виховувати бажання вчитись
Хід уроку
І. Контроль, корекція й закріплення знань
1. обчислення
виразів на додавання і віднімання в
межах 20(УСНО)
2. Поясніть прийоми обчислення суми й різниці за
завданням 138 на с. 131 підручника
3. Виконання завдання 143 на с. 132 підручника
ІІ. Розвиток і закріплення
знань, повторення вивченого
1.
Виконання
завдань 140 на с. 131 підручника
- чим схожі задачі? (однакові числа
однакове розв’язання)
- чим відрізняються?(перша на знаходження
суми двох доданків, друга на збільшення числа на кілька одиниць, у них різні
запитання)
2.
Виконання
завдання 144 на с. 132 підручника
- чому одразу не можна знайти остачу?9ще
не знаємо скільки витратили на сукні і халати разом)
3.
Виконання
завдання 142 на с. 132 підручника
Вимірювання сторін геометричних фігур і
побудова їх на папері в клітинку
ІІІ. Підсумок уроку
Яким правилом користуємось при додаванні
двоцифрових чисел?
Немає коментарів:
Дописати коментар