Математика 1 клас
Тема: зв'язок між компонентами дій віднімання. Розв’язування задач на знаходження
невідомого зменшуваного доданку
Мета: формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника, вправляти в
порівнянні виразу та числа, двох виразів, удосконалювати обчислювальні навички;
розвивати логічне мислення ; виховувати бажання вчитись
Хід уроку
1. Виконання
завдання 107 на с. 126 підручника
- як називаються
числа при відніманні?
Робота з таблицею
Висновки.
·
Якщо
від зменшуваного відняти різницю, одержимо від’ємник
·
Якщо
до різниці додамо від’ємник , одержимо зменшуване
2. виконання
завдання 106 на с. 125 підручника
- за яким
правилом знайшли зменшуване? Від’ємник?
3. виконання
завдань 104 на с. 125, 108 на с. 126 підручника
Порівняння задач
- що знаходили в
цих задачах? Якого вони типу?( у задачі 104 – задачі на знаходження остачі та на знаходження
зменшуваного. Задача 108- на знаходження від’ємника)
ІІ. Розвиток і закріплення знань, повторення
вивченого
1.
Виконання
завдань 110 на с.126 підручника (самостійно)
- якою дією ви розв’язали задачу?
- що в цій задачі знаходили? (невідомий доданок)
2. виконання завдання 113 на с. 127 підручника (усно)
- які фігури вирізав Дмитрик?
- скільки в Мишка трикутників?
- скільки всього фігур вирізав Дмитрик? (7)
- скільки всього фігур вирізав Мишко?(6)
- у кого більше і на скільки?
Висновок : ця задача – на різницеве порівняння чисел.
Повторення правил : щоб знайти на скільки одне число більше чи
менше за інше, треба від більшого числа відняти менше.
3.Виконання завдання 112 на с. 127
підручника
-
назвіть буквами найбільшу сторону (АО)
- якої вона довжини? Виміряйте(7 см)
- яка сторона найкоротша? (МО)
- виміряй її довжину. (1 см)
- на скільки сторона АО довша ніж МО? (на 6 см)
4. виконання завдання 105 на с. 125 підручника
1)послідовність чисел від 20-10
2)послідовність непарних чисел від 1 до 15
3)послідовність парних чисел від 2 до 16
5. виконання завдань 119 на с. 126
підручника
6.
виконання завдання 111 на с. 126 підручника (самостійно)
ІІІ. Підсумок уроку
- як знайти
невідомий від’ємник?
Немає коментарів:
Дописати коментар