Урок №57
Завдання уроку: 1) навчати організаційних вправ і
прийомів із лижами; 2) навчати пересування ступаючим кроком; 3) провести
рухливу гру «Прокладання залізниці».
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу, привітання
|
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж
із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні вправи
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Роздавання інвентарю
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Організаційні вправи та прийоми з
лижами:
• перенесення лиж;
• пересування у колоні з лижами;
■ команди: «Лижі на плече!», «Лижі під
руку!», «Лижі до ноги!», «На лижі ставай!»
|
Пересування ступаючим кроком:
■ по накатаній лижні;
• по цілині;
* «змійкою» обминаючи кущі та дерева
|
|
Рухлива гра «Прокладання залізниці»
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Повернення інвентарю
|
Ходьба з вправами для відновлення
дихання
|
|
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання
ЧСС
|
|
Підбиття підсумків
|
|
Організоване залишення місця занять
|
|
Інвентар: лижі; лижні палиці.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань в
основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу. Звернути увагу на
чіткість і узгодженість виконання
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги, розімкнутися на відстань
витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток №
2
|
|
До 1 хв
|
Одне за одним по черзі
|
|
8-9 хв
|
Фронтально водночас, не заважаючи одне
одному
|
|
8-9 хв
|
Підняти ногу з лижею до середини гомілки
(носок лижі повинен бути вище ніж п’ятка), зробити крок уперед і дещо притопнути.
Потім те саме другою ногою. Тулуб дещо нахилений уперед. Утримувати
рівновагу. Не робити широких кроків
|
|
8-9 хв
|
Див. додаток №
1
|
|
До 1 хв
|
Одне за одним по черзі
|
|
До 1 хв
|
У колону по одному, дистанція — 2 кроки
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС
складає до 100 уд/хв
|
|
До 1 хв
|
Оцінити діяльність учнів. Відзначити
найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар