ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ Урок № 58
Завдання уроку: 1)
повторити пересування ступаючим кроком; 2) навчати пересування ковзним кроком.
Частина
уроку
|
Зміст
|
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в
одну шеренгу, привітання
|
|
Повідомлення
завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Організаційні
вправи
|
|
|
Різновиди бігу
|
|
|
Перешикування
|
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
|
Роздавання
інвентарю
|
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Пересування
ступаючим кроком:
• по накатаній лижні;
• по цілині;
•
«змійкою» обминаючи кущі та дерева
|
|
Пересування
ковзним кроком:
• зі стійки лижника ковзання на одній нозі;
• те саме з кроком другою ногою;
• почергове ковзання;
• після розбігу ступаючим кроком перейти на ковзний
крок
|
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Повернення
інвентарю
|
|
Чергування
ходьби та бігу
|
|
|
Шикування в
одну шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Підбиття
підсумків
|
|
|
Організоване
залишення місця занять
|
|
|
Інвентар:
лижі; лижні палиці.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань в основній частині
уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і
узгодженість виконання
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих
рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До 1 хв
|
Одне за одним по черзі
|
|
8-9 хв
|
Підняти ногу з лижею до середини гомілки (носок лижі
повинен бути вище ніж п’ятка), зробити крок уперед і дещо притопнути. Потім
те саме другою ногою. Тулуб дещо нахилений уперед. Утримувати рівновагу. Не
робити широких кроків
|
|
8-9 хв
|
Стійка лижника: ноги дещо зігнуті у колінах, тулб
нахилений уперед, руки опущені, кисті біля колін
|
|
До 1 хв
|
Одне за одним по черзі
|
|
До 1 хв
|
У колону по одному, дистанція — 2 кроки. Відновити
дихання
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100
уд/хв
|
|
До 1 хв
|
Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар