вівторок, 2 квітня 2013 р.

ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ Урок № 59 фізкультура 1 клас


ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ  Урок № 59 

Завдання уроку: 1) навчати поворотів на місці; 2) повторити пе­ресування ковзним кроком; 3) провести рухливу гру «Потяг».
Частина
уроку
Зміст
Підготовча (10-12 хв)
Шикування в одну шеренгу, привітання
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
Організаційні вправи
Різновиди бігу
Перешикування
Комплекс ЗРВ
Роздавання інвентарю
Основна (18-20 хв)
Повороти на місці переступанням навколо п’ят і носків лиж
Пересування ковзним кроком:
  почергове ковзання;
  після розбігу ступаючим кроком перейти на ковзний крок;
  ковзання на одній лижі, відштовхуючись другою
Рухлива гра «Потяг»
Заключна (3-5 хв)
Повернення інвентарю
Ходьба з вправами для відновлення дихання
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС
Підбиття підсумків
Організоване залишення місця занять


Інвентар: лижі; лижні палиці.

Дозування
Організаційно-методичні вказівки

До 1 хв
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

До 1 хв
Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв

До ЗО с
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання

1-2 хв
Зберігати стрій, не обганяти одне одного

До ЗО с
У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук

4-5 хв
Див. додаток № 2

До 1 хв
Одне за одним по черзі

8-9 хв
Під час переступання ліворуч навколо п’ят лиж слід дещо підня­ти носок лівої лижі та відвести в бік на 25-30°. Потім підняти праву лижу та поставити біля лівої. Виконувати так до необ­хідного повороту. Так само виконують поворот переступанням навколо носків лиж, але піднімаючи лише задник однієї з лиж залежно від того, у який бік слід повернутися

8-9 хв
Використовувати відштовхування палицями

8-9 хв
Див. додаток № 1

До 1 хв
Одне за одним по черзі

До 1 хв
У колону по одному, дистанція — 2 кроки

До 1 хв
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв

До 1 хв
Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих

До ЗО с
У колону по одному

Немає коментарів:

Дописати коментар