ШКОЛА М'ЯЧА Урок № 65
Завдання уроку: 1) повторити передавання м’яча з рук у
руки; 2) повторити передачі м’яча у парах; 3) прийняти контрольний навчальний
норматив із ведення м’яча на місці.
Частина
уроку
|
Зміст
|
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу, привітання
|
|
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж
із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Організаційні вправи
|
|
|
Різновиди ходьби (звичайним кроком; у
напівприсіді; із різним положенням рук)
|
|
|
Різновиди бігу
|
|
|
Перешикування
|
|
|
Комплекс ЗРВ із м’ячем
|
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Передавання м’яча з рук у руки у колоні:
* над головами;
• під ногами
|
|
Передачі м’яча у парах
|
|
|
Контрольний норматив із ведення м’яча на
місці
|
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Дихальні вправи (вдихнути-видихнути,
рухаючи животом, грудна клітка є нерухомою)
|
|
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання
ЧСС
|
|
|
Підбиття підсумків
|
|
|
Організоване залишення місця занять
|
|
|
Інвентар: міні-баскетбольні м’ячі.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань в
основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість
і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по одному, дистанція —
2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги, розімкнутися на відстань
витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток №
2
|
|
5-6 хв
|
Супроводжувати передавання м’яча
поглядом
|
|
5-6 хв
|
На пару один м’яч, відстань між
партнерами — 2-3 м. М’яч передавати та ловити обома руками від грудей.
Змінювати швидкість і траєкторію передач
|
|
7-8 хв
|
Однією рукою.
Хлопці (кількість ударів): менше ніж 5 —
5 — 8 — 10. Дівчата (кількість ударів): менше ніж 4 — 4 — 6 — 8
|
|
1-2 хв
|
Для контролю рука перебуває на животі
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС
складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів. Відзначити
найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар