ШКОЛА М'ЯЧА Урок № 69
Завдання уроку: 1) повторити удари
внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу; 2) прийняти контрольний
навчальний норматив із зупинки м’яча, що котиться, підошвою; 3) розвивати
спритність у рухливій грі «Хто влучніше?».
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу, привітання
|
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж
із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні вправи
|
|
Різновиди ходьби (звичайним кроком; у
напівприсіді; із різним положенням рук)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Удари внутрішньою стороною стопи по
нерухомому м’ячу
|
Контрольний норматив із зупинки м’яча,
що котиться, підошвою
|
|
Рухлива гра «Хто влучніше?»
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Повільний біг
|
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання
ЧСС
|
|
Підбиття підсумків
|
|
Організоване залишення місця занять
|
|
Інвентар: футбольні м’ячі.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань в
основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу. Звернути увагу на
чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по одному, дистанція —
2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги, розімкнутися на відстань
витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток №
2
|
|
5-6 хв
|
У парах із одним м’ячем. Місце початку
розбігу, м’яч і ціль розташовують приблизно на одній лінії. Ударний рух
розпочинають з водночасго згинання стегна та поворота ноги зовні
|
|
7-8 хв
|
У парах з одним м’ячем. Із 5 спроб.
Хлопці (кількість зупинок): 1 або жодної
— 2 — 3 — 4. Дівчата (кількість зупинок): жодної — 1 — 2 — 3
|
|
5-6 хв
|
Див. додаток №
1
|
|
До 2 хв
|
У колону по одному, дистанція — 2 кроки.
Відновити дихання
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС
складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів. Відзначити
найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар