ПЕРЕВІРНА РОБОТА. КОНТРОЛЬНЕ СПИСУВАННЯ
Мета: перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність учнів, швидкість письма, культуру оформлення роботи, поєднання літер, нахилу, розміру, форми; розвивати уважність, спостережливість; виховувати охайність.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
III. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ. СПИСУВАННЯ
Орієнтовні тексти для списування
ЦІЛЮЩІ ДЖЕРЕЛА
Старі гори Карпати славляться на всю Україну. Вони приваблюють до себе квітучими полонинами, зеленими лісами та цілющими джерелами.
З одних джерел витікає холодна вода. З інших — тепла. В одних джерелах вона кислувата. В інших — солона або гірка.
Люди помітили, що джерельна вода дуже корисна. Вона допомагає лікувати різні хвороби.
Тепер біля таких джерел побудовано санаторії. У них лікуються та відпочивають дорослі і діти.
РІДКІСНА ГОСТЯ
Діти жили в селі недалеко від лісу. На узліссі під ялинкою вони влаштували пташину їдальню. Гілки ялини захищали годівницю від завірюхи. Їжу для птахів діти готували з осені. Сьогодні діти йшли вузькою стежиною відвідати друзів. На скатертині снігу видно лисячі, пташині сліди. У будиночку вже снідала синиця. З гущавини лісу летіла до годівниці зграйка щиглів. Раптом на верхівці ялини з’явилася білка. Звірятко огляділося навкруги і стрибнуло на пташиний будиночок. Рідкісна гостя вправно стала об’їдати ягідки з горобини.
ДЕ РАКИ ЗИМУЮТЬ
Я вирішив подивитися: де ж раки зимують? Ударили перші морози. На озері утворилася тонка шкоринка льоду.
Друзі допомагають мені одягти гідрокостюм і розбивають лід біля берега. Під водою похмуро і холодно. Пливу вглиб. Починається глибока яма, і на її дні пухкий шар мулу, на якому видно горбки.
Раптом горбки починають ворушитися і витягуються довгі вуса, показуються намистинки очей. Раки лежать стрункими рядами, потопають у мулі по самі очі. Варто було злегка зачепити раків, як вони схоплюються зі свого ліжка і рятуються втечею. Але тільки я відпливаю вбік, і раки знову повертаються на дно ями.
КАЛИНА
Ми живемо в Україні і любимо її гарну і співучу мову, її прекрасних людей, її пишну природу. Наша земля красива і щедра. Росте і жито, і городина, цвітуть квіти, дзюркочуть річечки. Але особливу любов викликає у нас калина.
Росте вона по тінистих лісах, в гаях і дібровах, на схилах, на узліссі, на лісових галявинах. Садять калину і біля хати, щоб весною білим цвітом милувала, а взимку від застуди лікувала.
IV. ПІДСУМОК УРОКУ
— Як ви оцінюєте свою роботу?
— Чи є у ній певні недоліки?
Немає коментарів:
Дописати коментар