НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ «ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПРИРОДИ В МОЄМУ КРАЇ?»
Мета: розповісти учням, для чого сучасній людині потрібно дбати про стан довкілля; розвивати мовлення, мислення; виховувати дбайливе ставлення до довкілля.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Відповіді на запитання для повторення з рубрики «Перевір себе» (с. 160)
2. Бесіда
— Які заповідники створено в Україні?
— Для чого створюються національні парки?
— Які рослини вдалося зберегти завдяки заповідникам?
— Які тварини вдалося зберегти завдяки заповідникам?
— Як ви вважаєте, де краще живеться тваринам — у зоопарку чи в заповіднику? Чому?
— Чому необхідно оберігати природу?
— Як ви розумієте слова: «Охороняти природу — значить охороняти Батьківщину»?
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся... (Учні читають рубрику «Ключове питання».)
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Робота за підручником (с. 161)
Учні працюють за завданнями підручника.
V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ.
— Чому виникла проблема охорони природи?
VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник (с. 161).
Ето для учителей??
ВідповістиВидалитиЕто для учителей??
ВідповістиВидалитизвичайно!
Видалитида
Видалитието
ВідповістиВидалити