КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 4
Мета: перевірити знання учнями взаємозв’язку між величинами: відстань, час, швидкість та вміння виконувати дії з іменованими числами, знаходити значення виразів, обчислювати периметр прямокутника, розв’язувати рівняння; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
1 варіант
1. Катер проплив 150 км за 5 годин. Швидкість баржі на 12 км/год менша, ніж швидкість катера. Яку відстань пропливе баржа за 3 години?
2. 874 : 19 65 300 • 7
678 – 84 : 6 4603 • 8
(477 + 354) : 3 32 м 16 см — 6 м 09 см
300 – 12 • 4 – 4 6 грн 25 к. : 5
3. 4307 – х = 854
4. Ширина прямокутника 4 см, а довжина — в 3 рази більша. Знайдіть периметр прямокутника.
2 варіант
1. Автомобіль проїхав 240 км за 4 години. Швидкість мотоцикліста на 10 км/год менша, ніж швидкість автомобіля. Скільки кілометрів проїхав мотоцикліст за 2 години?
2. 210 : 15 72 800 • 6
749 – 96 : 8 9048 • 3
(642 + 342) : 3 51 м 19 см – 7 м 07 см
400 – 13 • 4 – 6 7 грн 68 к. : 6
3. х – 5264 = 3249
4. Довжина прямокутника 12 см, а ширина — у 4 рази менша. Знайдіть периметр прямокутника.
III. ПІДСУМОК УРОКУ
— Чи вдалося успішно впоратися з усіма завданнями контрольної роботи?
Немає коментарів:
Дописати коментар