четвер, 15 жовтня 2015 р.

Літературне читання 4 клас ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ

ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ 
Мета: повторити та узагальнити вивчений матеріал за опрацьованим розділом; активізувати словниковий запас; вдосконалювати навички швидкого, виразного свідомого читання; розвивати вміння висловлювати власну думку; виховувати інтерес до читання. 
Хід уроку 
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 
ІІ. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 
1. Робота над скоромовкою 
Гра «Дощик» 
Діти читають хором. 
- Накрапає дощ (тихо). 
- Дощ пускається сильніше (голосніше). 
- Злива (голосно). 
- Дощ слабшає (тихіше). 
- Дощ припинився (читання припиняється). 
Ґелґотів гусак на дворі, 
Сиділа ґава на коморі, 
На ґанку індик ґелґотав. 
Ну, хто птахів порахував? 
2. Артикуляційна вправа «Коник» 
Я на конику скачу: 
— Цок-цок-цок! 
Хочеш, тебе підвезу? 
— Цок-цок-цок! 
З вітерцем мій коник мчиться: 
— Цок-цок-цок! 
Дзвінко стукають копитця: 
— Цок-цок-цок! 
В’ється коникова грива: 
— Цок-цок-цок! 
Ой, який же я щасливий! 
— Цок-цок-цок! 
(Присмоктати язик до піднебіння, клацати язиком. Клацати повільно, сильно, тягнучи під’язичну вуздечку. Виконати 10–15 разів.) 
ІІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ 
Гра «Обличчям до обличчя» 
Учні в парах повертаються одне до одного та стисло переказують міф «Гнів Перуна» (с. 32–34). 
IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ 
— Який розділ ми завершуємо вивчати? 
— Чому він має таку назву? 
— Які твори цього розділу вам найбільше сподобалися? 
— Сьогодні ми ще раз згадаємо прочитані твори, перевіримо здобуті знання. 
V. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ 
1. Робота за рубрикою «Перевір свої досягнення» 
Робота в парах. Гра «Ти — мені, я — тобі» 
Учні в парах ставлять одне одному запитання за змістом розділу. Оцінюють відповіді одне одного. 
2. Гра «Доповни речення» 
— Прочитайте речення та визначте, про кого чи про що йдеться. 
- Водяний хаос мав ім’я... (Нун). 
- Дивовижна квітка, у якій ховалося мале дитя... (Лотос) 
- Сонце вийшло з яйця, що його зніс птах... (Великий Гоготун). 
- Правнук Слави й Гука, нащадок могутніх гукрів, найкращий стрілець... (Мисливець) 
- Грізний бог блискавки і грому... (Перун) 
- Митець, який зробив крила... (Дедал) 
- Втіленням одвічної мрії людства про крила став завзятий хлопець... (Ікар). 
3. Фізкультхвилинка 
4. Гра «Чи уважний ти читач?» 
Тестування 
1. Коли не було ні землі, ні неба, всесвіт нагадував: 
а) космос; 
б) безмежний простір; 
в) безмежний океан води. 
2. Ким судилося стати дитяті, яке було сховане в квітці лотоса? 
а) Богом Ра; 
б) богом Творцем; 
в) царем Міносом. 
3. Мисливець та його прекрасна дружина перетворилися на: 
а) голубів; 
б) ластівок; 
в) лелек. 
4. Дедал зробив крила: 
а) щоб повернутися на батьківщину; 
б) щоб прославитися; 
в) бо цар Мінос попросив про це. 
5. Найголовнішими істотами на світовому дереві були: 
а) два голуби і ластівка; 
б) орел і сивий сокіл; 
в) два голуби і сивий сокіл. 
6. Що є головним символом Великоднього свята у християн? 
а) Яйце; 
б) квітка; 
в) хліб. 
Відповіді: 1в; 2а; 3б; 4а; 5в; 6а. 
VI. ПІДСУМОК УРОКУ 
— Який розділ ми завершили вивчати? 
— Що вас схвилювало, здивувало в прочитаному? 
— Що вас в цій темі зацікавило найбільше? 
— Міфи яких народів ви хотіли би ще прочитати? 
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
Намалювати малюнок до міфу, що зацікавив найбільше. 

Немає коментарів:

Дописати коментар