Математика 1 клас
Тема: додавання
і віднімання з переходом через десяток. Розв’язання задач. Творча робота над
задачами
Мета: вдосконалювати
навички віднімання числа частинами, закріплювати прийоми додавання і віднімання в межах 100 без переходу через
розряд; формувати вміння розв’язувати задачі , складати їх за малюнком і
визначати тип задачі , складати обернені задачі; розвивати увагу, пам'ять;
виховувати самостійність
Хід уроку
І.
Контроль,корекція й закріплення знань
1. виконання завдання 228,229 на с. 146 підручника
2. виконання завдання 230 на с. 146 (усно)
3. виконання завдання 231 на с. 146 підручника
Запис короткої умови, розв’язання , визначення типу
задачі, складання двох обернених задач
Було – 12 к. Було – 12 Було- ?
Залишилось - ?
Залишилось – 9 к.
Залишилось – 9 к.
ІІ. Розвиток
і закріплення знань, повторення вивченого
1. Виконання
завдання 232 на с. 146
- що відомо з умови? Яке запитання?
Ящик – 2 кг
Апельсини -? На 8
більше
- чи одразу можна знайти яка маса ящика з апельсинами?
(ні, маса апельсинів ще невідома)
- скільки дій має задача?(дві)
- розвязжіть задачу по діях
2. виконання завдання 234 на с. 147(усно)
3. виконання завдання 236 на с. 147.
Порівняння коротких записів. Висновок: запис за допомогою
відрізків допомогає уявити наочно, що
дубових колод більше. Ми бачимо на скільки їх більше
4.вправляння у порівнянні виразу і числа, в читанні
рівностей і не рівностей
Різниця чисел 36 і 24 становить 12, вона менша від 17
Сума чисел 12 і 54 дорівнює 66
ІІІ.
Підсумок уроку
Усі
навчились віднімати,
Тож пора
відпочвати
Немає коментарів:
Дописати коментар