середа, 8 травня 2013 р.

Трудове навчання 1 клас Тема. Робота з природним матеріалом. Ваза з квітами із сухого листя


Трудове навчання 1 клас

Тема. Робота з природним матеріалом. Ваза з квітами із сухого листя Мета: формувати в учнів знання, навички та практичні вміння у роботі з природними матеріалами; розвивати естетичні почуття, пізнавальний інтерес; виховувати відпо­відальність за доручену справу, охайність, взаємодопомогу.
Обладнання: картон, папір, клей, сухе листя, засушені гілочки дерев, квітів, серветки для рук, ілюстрації осінньої тематики, аудіозапис музичної п'єси П. І. Чайковського
з  циклу «Пори року».
ХІД УРОКУ
І.    Організаційний момент
1        Привітання
Дзвенить, дзвенить шкільний дзвінок —
Нас закликає до навчання.
Ми поспішаємо на урок,
І знову йдемо в світ пізнання.
2        Перевірка готовності до уроку
3       Упорядкування робочих місць
II.     Робота над новим матеріалом
1       Оголошення теми та мети уроку
   Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу з природним матері­алом. Виконаємо аплікацію з кольорового паперу та сухого листя.
2        Вступна бесіда
   Заплющте оченята і послухайте. (Звучить аудіозапис музич­ної п’єси П. І. Чайковського з циклу «Пори року».)
     Початок осені завжди чарівний. Повітря стає прозоре, мов кришталь, а небо голубе-голубе. Достигають цілющі плоди шип­шини, виграють яскравими червоними барвами у сонячному про­мінні. Чується останній грім, що прощається з полями. Осінь, наче художник, велетенським пензлем розфарбовує в яскраві кольори плоди та листя. Ось так починається осінь. Пахне чебрецем, опень­ками, спілими яблуками.
Під час розповіді вчитель розвішує на дошці ілюстрації осені та дістає кошик, з якого виглядають калина, осіннє листя, квіти, гриби, чебрець.
  Відгадайте загадку.
Без пензлика, без олівця Розфарбувала деревця.
Сумно у гаях блукає,
Жовті шати одягає.
Золотисту стелить постіль —
Жде сестрицю білу в гості, (Осінь)
  Які слова допомогли вам відгадати загадки?
  Які осінні місяці ви знаєте?
Матінко-осінь полями іде,
Трійко хлоп’ят за собою веде:
Вересень, жовтень — старшенькі,
А листопад ще маленький.
1-  й     учень
Вересень каже: «На полі, в гаю,
Я подарунки усім роздаю:
Повні грибів мої жмені,
Яблука маю в кишені».
2-  й   учень
Жовтень говорить: «А я, погляди,
В жовту одежу вдягаю сади,
З мряки заслону розстелю,
Сонце вкладу у постелю».
3-  й учень
А листопад: «А я з тихим плачем Землю поллю безкінечним дощем,
Листя стрясу з деревини,
Вистелю гори й долини»
  Про які осінні місяці ви прослухали вірш?
III.   Фізкультхвилинка
Станьте рівно, поверніться,
І до сонечка зверніться.
А тепер хай всі малята
Пострибають, мов зайчата.
Руки вгору підніміть,
Вдих і видих всі зробіть.
У садку зеленому Яблук нарвемо.
У плетені кошики ми їх складемо.
Ніжки хай потрудяться —
Танок почнемо.
Вправними, бадьорими
Ми всі зростемо.
IV.   Демонстрація та аналіз зразка
   Сподіваюся, що ви, готуючись до сьогоднішнього уроку, ми­лувалися деревами, кущами, квітами, барвами осінньої природи.
Спробуємо цю красу закарбувати на наших аплікаціях. Щоб вам було легше виконати завдання, зазирніть у кошик і знайдіть там листочки і квіточки. Візьміть картон, доберіть гілочки квітів, дерев, сухе листячко і створіть осінній букет. А потім з кольорового паперу зробіть вазу (можете скористатися шаблонами, які лежать на партах), наклейте вазу поверх букету.
V.     Практична робота учнів
►► Інструктаж з техніки безпеки
  Які навчальні речі та інструменти вам знадобляться?
  Як правильно користуватися ножицями?
  Чого потрібно дотримуватися під час роботи з клеєм?
VI.   Виставка та оцінювання робіт
  Ви сьогодні гарно попрацювали, уважно мене слухали, і у вас вийшли чудові композиції!
  Яка робота вам сподобалася найбільше?
  Які ви помітили помилки, недоліки?
VII.   Підсумок уроку
  Що ми робили сьогодні на уроці?
  Що таке аплікація?

Немає коментарів:

Дописати коментар