Тема:
лічба в межах 20. Попереднє, наступне число. Додавання і віднімання виду 13+1,
15-1
Мета :закріплювати
знання нумерації чисел другого десятка; формувати навички додавання і віднімання виду 15+1, 15-1, а також у
випадках пов’язаних із знанням про десяткового складу чисел; удосконалювати
навички табличного додавання і
віднімання у межах 10, уміння розв’язувати задачі опрацьованих видів; розвивати
логічне мислення ; виховувати самостійність.
Хід уроку
І. Контроль,
корекція та закріплення знань
Виконання завдання
2 на с. 20 зошита з друкованою основою
ІІ. Опрацювання нового матеріалу
1.
Виконання
завдання на с.97 №1 підручника
2.
Виконання
завдання 2 на с.97 підручника
3.
Пояснення
прийому додавання і віднімання одиниць за допомогою малюнка завдання 3 с.97
підручника
14+1(за
числом 14 іде 15)
17-1(числу
17 передує число 16)
4.
Самостійне
виконання завдання на с.97 №4 підручника
ІІІ. Розвиток і
закріплення математичних знань
1.виконання
завдання 5 на с.97 підручника
Розв’язання задачі
на знаходження суми й оберненої до неї- на знаходження невідомого доданка
Самостійне складання
задачі
2. Виконання завдань на с. 21 №2,3 зошита з
друкованою основою
3. Виконання
завдання 6 на с.97 підручника
- хто що лічив?
(песик – 3 курчат, жабеня – 12 метеликів, мишка – 6 колосків, кошеня 10 рибок)
ІV. Підсумок уроку
- якщо
додати до числа одиницю, отримаємо наступне число?
Якщо відняти
одиницю?
Немає коментарів:
Дописати коментар