ШКОЛА КУЛЬТУРИ РУХІВ ІЗ ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ Урок
№ 25
Завдання
уроку: 1) навчати розмикання та змикання; 2) навчати комплексу вправ для
формування правильної постави; 3) навчати сідів.
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10-12
хв)
|
Шикування в одну
шеренгу, привітання
|
Повідомлення
завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні
вправи
|
|
Різновиди ходьби
(звичайним кроком; на носках; із високим підніманням колін)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Перешикування
|
|
Основна (18-20
хв)
|
Розмикання та
змикання
|
Комплекс вправ
для формування правильної постави
|
|
Положення тіла у
просторі (сіди):
• ноги
нарізно;
• на
п’ятах;
• зігнувши
ноги
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Дихальні вправи
(повне дихання)
|
Шикування в одну
шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
|
Підбиття
підсумків
|
|
Організоване
залишення місця занять
|
|
Інвентар:
гімнастичні мати; свисток.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити
наявність учнів та їх самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати
на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80
уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати
поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По
колу в колону по одному, дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати
стрій, не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У
дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
У
колону по одному, дистанція — 2 кроки
|
|
5-6 хв
|
Під
час розмикання та змикання вказувати напрямок, дистанцію (інтервал) і спосіб
пересування
|
|
6-7 хв
|
Контроль
за поставою. Стати біля стінки, притуляючись до неї потилицею, лопатками,
сідницями, ліктями та п’ятами. Зробити крок уперед і назад, зберігаючи таке
положення
|
|
6-7 хв
|
Фронтально
водночас, не заважаючи одне одному
|
|
До 2 хв
|
Під
час вдиху розширювати грудну клітку та живіт. Для контролю одну руку
розміщено на грудях, другу — на животі
|
|
До 1 хв
|
За
зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити
діяльність учнів. Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У
колону по одному
|
клас
ВідповістиВидалитиклас
ВідповістиВидалити