ШКОЛА АКТИВНОГО
ВІДПОЧИНКУ (6 год) Урок № 1
Завдання уроку: 1) навчати стройових стійок і команд; 2) навчати комплексу
загальнорозвивальних вправ на місці без предметів; 3) навчати рухливих ігор
«Совонька», «Колобки та їжачки», «Збирання листя».
Частина
уроку
|
Зміст
|
|
Підготовча (12-14 хв)
|
Шикування в одну шеренгу,
привітання
|
|
Повідомлення завдань уроку.
Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
||
Організаційні вправи (основна
стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка; команди «Рівняйсь!», «Струнко!»,
«Вільно!»)
|
||
Різновиди ходьби (звичайним
кроком; у напівприсіді; із різним положенням рук)
|
||
Повільний біг
|
||
Перешикування
|
||
Комплекс ЗРВ
|
||
Перешикування
|
||
Основна (16-18 хв)
|
Рухлива гра «Совонька»
|
|
Рухлива гра «Колобки та їжачки»
|
||
Рухлива гра «Збирання листя»
|
||
Заключна (3-5 хв)
|
Ходьба з вправами для відновлення
дихання
|
|
Шикування в одну шеренгу.
Вимірювання ЧСС
|
||
Підбиття підсумків
|
||
Організоване залишення місця
занять
|
Інвентар: секундомір; свисток;
паперове листя.
|
||
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань
в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу.
Звернути увагу на узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по одному,
дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне
одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги,
розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
Об’єднати учнів у команди,
розподілити ролі, визначити ведучих
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
1-2 хв
|
У колону по одному, дистанція — 2
кроки
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля
лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів.
Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар