ШКОЛА КУЛЬТУРИ РУХІВ ІЗ ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ Урок
№ 29
Завдання уроку: 1)
повторити упори; 2) повторити групування;
3) повторити комплекс вправ для формування правильної постави;
4)
розвивати
спритність у рухливій грі «Колобки та їжачки».
Частина
уроку
|
Зміст
|
|
Підготовча (10-12
хв)
|
Шикування в одну
шеренгу, привітання
|
|
Повідомлення
завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Організаційні
вправи
|
|
|
Різновиди ходьби
(звичайним кроком; на носках; із високим підніманням колін)
|
|
|
Різновиди бігу
|
|
|
Перешикування
|
|
|
Комплекс ЗРВ із
гімнастичними палицями
|
|
|
Перешикування
|
|
|
Основна (18-20
хв)
|
Положення тіла у
просторі (упори):
• присівши;
• лежачи;
• лежачи
ззаду;
• стоячи;
• стоячи
навколішки
|
|
Групування:
• у
присіді;
• сидячи;
• лежачи
|
|
|
Комплекс вправ
для формування правильної постави
|
|
|
Рухлива гра «Колобки
та їжачки»
|
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Повільний біг
|
|
Шикування в одну
шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Підбиття
підсумків
|
|
|
Організоване
залишення місця занять
|
|
|
Інвентар:
гімнастичні палиці та мати.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити
наявність учнів та їх самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на
виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати
поставу. Звернути увагу на узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону
по одному, дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій,
не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У
дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
Хлопців і дівчат
об’єднують окремо у 2 відділення. Відділення займають місця занять
|
|
4-5 хв
|
Водночас, не
заважаючи одне одному
|
|
4-5 хв
|
Набувати замість
одного положення групування інше
|
|
4-5 хв
|
Фронтально
водночас, не заважаючи одне одному
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 1
|
|
До 2 хв
|
У
колону по одному, дистанція — 2 кроки. Відновити дихання
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля
лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити
діяльність учнів. Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по
одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар