ШКОЛА КУЛЬТУРИ РУХІВ ІЗ ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ Урок
№ 32
Завдання
уроку: 1) навчати комплексу ЗРВ зі скакалкою; 2) повторити виси; 3)
повторити перекати у групуванні; 4) розвивати силу м’язів верхнього
плечового пояса.
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча
(10-12 хв)
|
Шикування в одну
шеренгу, привітання
|
Повідомлення
завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні
вправи
|
|
Різновиди ходьби
(звичайним кроком; на зовнішній стороні стопи; перекатом із п’ятки на носок)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ зі
скакалкою
|
|
Перешикування
|
|
Основна
(18-20 хв)
|
Положення тіла у
просторі (виси):
• стоячи;
• лежачи
|
Перекати у
групуванні вперед і назад
|
|
Згинання та
розгинання рук в упорі лежачи
|
|
Заключна
(3-5 хв)
|
Вправи для
запобігання плоскостопості (ходьба перекатом із п’ятки на носок)
|
Шикування в одну
шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
|
Підбиття
підсумків
|
|
Організоване
залишення місця занять
|
|
Інвентар:
гімнастичні мати; скакалки; перекладина.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити
наявність учнів та їх самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на
виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати
поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону
по одному, дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій,
не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У
дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
Хлопців і дівчат
об’єднують окремо у 3 відділення. Відділення займають місця занять
|
|
6-7 хв
|
Водночас, не
заважаючи одне одному
|
|
6-7 хв
|
Притискати
підборіддя до грудей, не розчіпляти руки
|
|
6-7 хв
|
Водночас.
Утримувати тулуб прямо
|
|
До 2 хв
|
У
колону по одному, дистанція — 2 кроки. Відновити дихання
|
|
До 1 хв
|
За
зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити
діяльність учнів. Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по
одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар