Урок № 3
Завдання уроку: 1) навчати виконання стройових
команд; 2) повторити комплекс загальнорозвивальних вправ на місці без предметів;
3) навчати рухливих ігор «Літає — не літає», «Клас, струнко!», «На свої
місця».
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в одну
шеренгу, привітання
|
Повідомлення
завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні
вправи (команди «Кроком руш!», «Клас, стій!», «У колону по одному — ставай!»,
«В одну шеренгу — ставай!», «У коло — ставай!», «Відставити!»)
|
|
Різновиди ходьби
(звичайним кроком; на носках; із високим підніманням колін)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Перешикування
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Рухлива гра «Літає
— не літає»
|
Рухлива гра «Клас,
струнко!»
|
|
Рухлива гра «На
свої місця»
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Вправи для запобігання
плоскостопості (ходьба перекатом із п’ятки на носок)
|
Шикування в одну
шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
|
Підбиття підсумків
|
|
Організоване
залишення місця занять
|
|
Інвентар: свисток; прапорці;
секундомір.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань
в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу. Звернути увагу
на чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по одному,
дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне
одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги,
розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див.
додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
Об’єднати учнів у команди,
розподілити ролі, визначити ведучих
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
До 2 хв
|
У колону по одному,
дистанція — 2 кроки. Відновити дихання
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля
лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів.
Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар