ШКОЛА СТРИБКІВ Урок
№ 17
Завдання уроку: 1) повторити біг із різних
вихідних положень; 2) повторити
стрибки у довжину з місця; 3) навчати стрибків зі скакалкою.
Частина
уроку
|
Зміст
|
|
Підготовча (10-12
хв)
|
Шикування в одну
шеренгу, привітання
|
|
Повідомлення
завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
||
Організаційні вправи
|
||
Різновиди ходьби
(звичайним кроком; малим кроком; широким кроком)
|
||
Різновиди бігу
|
||
Перешикування
|
||
Комплекс ЗРВ
|
||
Перешикування
|
||
Основна (18-20
хв)
|
Біг із вихідних
положень:
• стоячи
обличчям до лінії;
• стоячи
спиною до лінії;
• сидячи
|
|
Стрибки у довжину
з місця
|
||
Стрибки зі
скакалкою
|
||
Заключна (3-5 хв)
|
Повільний біг
|
|
Шикування в одну
шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
||
Підбиття
підсумків за семестр і рік
|
||
Організоване
залишення місця занять
|
Інвентар:
прапорці; секундомір; скакалки.
|
||
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити
наявність учнів та їх самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на
виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати
поставу. Звернути увагу на узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону
по одному, дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій,
не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У
дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
У колону по
четверо, дистанція — 2 кроки
|
|
5-6 хв
|
Почергово
четвірками. Учитель знаходиться за 4-5 м біля доріжки на відстані 1/3 від
початку відрізка. Пересуватися до місця старту ходьбою
|
|
5-6 хв
|
Фронтально
водночас. Узгоджувати роботу рук і ніг. М’яко приземлюватися, зберігаючи
рівновагу
|
|
7-8 хв
|
На обох ногах,
обертаючи скакалку вперед. М’яко приземлюватися, ноги в колінах згинати
щонайменше
|
|
До 2 хв
|
У колону по
одному, дистанція — 2 кроки. Не обганяти одне одного
|
|
До 1 хв
|
За
зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити
діяльність учнів. Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по
одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар