вівторок, 26 березня 2013 р.

ШКОЛА АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ урок 2 фізкультура 1 клас


Урок № 2 
Завдання уроку: 1) повторити стройові стійки та команди; 2) по­вторити комплекс загальнорозвивальних вправ на місці без пред­метів; 3) навчати рухливих ігор «Слухай сигнал», «Театр звірів», «Життя лісу».
Частина
уроку
Зміст
Підготовча (10-12 хв)
Шикування в одну шеренгу, привітання
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
Організаційні вправи (основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка; команди «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»)
Різновиди ходьби (звичайним кроком; на зовнішній стороні стопи; перекатом із п’ятки на носок)
Різновиди бігу
Перешикування
Комплекс ЗРВ
Перешикування
Основна (18 20 хв)
Рухлива гра «Слухай сигнал»
Рухлива гра «Театр звірів»
Рухлива гра «Життя лісу»
Заключна (3-5 хв)
Вправи для розвитку еластичності м’язів (стійка ноги наріз­но; відвести руки назад, опираючись долонями в сідниці; про­гнутися, ковзаючи долонями вниз по задній поверхні стегон до зручного стану прогинання)
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС
Підбиття підсумків
Організоване залишення місця занять


Інвентар: свисток; секундомір.

Дозування
Організаційно-методичні вказівки

До 1 хв
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

До 1 хв
Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв

До ЗО с
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання

До 1 хв
По колу в колону по одному, дистанція — 2 кроки

1-2 хв
Зберігати стрій, не обганяти одне одного

До ЗО с
У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук

4-5 хв
Див. додаток № 2

До ЗО с
Об’єднати учнів у команди, розподілити ролі, визначити ведучих

6-7 хв
Див. додаток № 1

6-7 хв
Див. додаток № 1

6-7 хв
Див. додаток № 1

До 2 хв
Урозтіч, не заважаючи одне одному. Дихати спокійно та рівномірно, максимально розслаблятися

До 1 хв
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв

1-2 хв
Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих

До ЗО с
У колону по одному

Немає коментарів:

Дописати коментар