ШКОЛА КУЛЬТУРИ РУХІВ ІЗ ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ Урок
№ 28
Завдання уроку: 1)
навчати упорів; 2) повторити групування; 3)
розвивати силу
м’язів верхнього плечового поясу.
Частина
уроку
|
Зміст
|
|
Підготовча (10-12
хв)
|
Шикування в одну
шеренгу, привітання
|
|
Повідомлення
завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Організаційні
вправи
|
|
|
Різновиди ходьби
(звичайним кроком; на зовнішній стороні стопи; перекатом із п’ятки на носок)
|
|
|
Різновиди бігу
|
|
|
Перешикування
|
|
|
Комплекс ЗРВ із
гімнастичними палицями
|
|
|
Перешикування
|
|
|
Основна (18-20
хв)
|
Положення тіла у
просторі (упори):
• присівши;
• лежачи;
• лежачи
ззаду;
• стоячи;
• стоячи
навколішки
|
|
Групування:
• у
присіді;
• сидячи;
• лежачи
|
|
|
Підтягування у
положенні лежачи
|
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Гра на
зосередження уваги «їстівний — неїстівний»
|
|
Шикування в одну
шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Підбиття
підсумків
|
|
|
Організоване
залишення місця занять
|
|
|
Інвентар:
гімнастичні палиці та мати; перекладина.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити
наявність учнів та їх самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати
на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80
уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати
поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По
колу в колону по одному, дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати
стрій, не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У
дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
Хлопців і дівчат
об’єднують окремо у 3 відділення. Відділення займають місця занять
|
|
6-7 хв
|
Водночас,
не заважаючи одне одному
|
|
6-7 хв
|
Набувати
замість одного положення групування інше
|
|
6-7 хв
|
Почергово
в індивідуальному темпі
|
|
До 2 хв
|
Під
час ходьби учні повинні піднімати руки вверх після слів учителя «їстівний!»,
розводити в сторони після слів учителя «Неїстівний!»
|
|
До 1 хв
|
За
зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити
діяльність учнів. Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У
колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар