ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ Урок № 12
Завдання уроку: 1) навчати ходьби по підвищеній опорі з
різним положенням рук; 2) навчати бігу з високого старту; 3) навчати
стрибків із поворотами.
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10 12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу,
привітання
|
Повідомлення завдань уроку.
Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні вправи
|
|
Різновиди ходьби (звичайним
кроком; на носках; із високим підніманням колін)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Перешикування
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Ходьба по підвищеній опорі з
різним положенням рук (руки вперед, у сторони, вгору, за голову)
|
Біг із високого старту
|
|
Стрибки з поворотами:
■ послідовно в один і другий бік;
• праворуч-ліворуч
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Вправи для запобігання
плоскостопості (стійка ноги разом, згинання та розгинання пальців ніг)
|
Шикування в одну шеренгу.
Вимірювання ЧСС
|
|
Підбиття підсумків
|
|
Організоване залишення місця
занять
|
|
Інвентар: гімнастична лава або
низька колода; свисток; секундомір; прапорці.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність
учнів та їх самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на
виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу.
Звернути увагу на узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по
одному, дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не
обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги,
розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному,
дистанція — 2 кроки
|
|
5-6 хв
|
Утримувати рівновагу.
Виконувати почергово
|
|
7-8 хв
|
Із вихідного положення
стоячи, виставивши сильнішу ногу вперед. Перенести вагу тіла на ногу, що
стоїть попереду. Виконати команди «Настарт!», «Увага!», «Марш!»
|
|
5-6 хв
|
М’яко приземлюватися на носки.
Після завершення серії стрибків — ходьба на місці
|
|
До 2 хв
|
В одну шеренгу, не
заважаючи одне одному
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії.
У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність
учнів. Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар