середа, 27 березня 2013 р.

ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ Урок № 9 фізкультура 1 клас


ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ  Урок №9
Завдання уроку: 1) навчати ходьби у напівприсіді, присіді та з різним положенням рук; 2) навчати бігу з різних вихідних поло­жень; 3) розвивати витривалість у чергуванні бігу та ходьби.
Частина
уроку
Зміст
Підготовча (10-12 хв)
Шикування в одну шеренгу, привітання
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
Організаційні вправи
Різновиди ходьби (звичайним кроком; малим кроком; широ­ким кроком)
Різновиди бігу
Перешикування
Комплекс ЗРВ
Перешикування
Основна (18-20 хв)
Ходьба:
  у напівприсіді;
  у присіді;
  із різним положенням рук
Біг із різних вихідних положень:
  стоячи;
  сидячи
Чергування бігу та ходьби
Заключна (3-5 хв)
Вправи для збільшення еластичності м’язів (стійка ноги нарізно; підняти руки вгору, нахил уперед з рівною спиною. Кінцеве положення — спина зігнута, руки вільно висять уни­зу. Потім повільно випрямитися, допомагаючи руками)
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС
Підбиття підсумків
Організоване залишення місця занять


Інвентар: прапорці; секундомір.

Дозування
Організаційно-методичні вказівки

До 1 хв
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

До 1 хв
Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв

До ЗО с
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання

До 1 хв
По колу в колону по одному, дистанція — 2 кроки

1-2 хв
Зберігати стрій, не обганяти одне одного

До ЗО с
У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук

4-5 хв
Див. додаток № 2

До ЗО с
У колону по одному, дистанція — 2 кроки

5-6 хв
Утримувати рівновагу. У повільному темпі

5-6 хв
Почергово забігами по 4-5 учнів на відстань до 20 м. Швид­кість — максимальна

до 600 м
Загальний старт. Переходити з бігу на ходьбу індивідуально за самопочуттям

До 2 хв
Урозтіч, не заважаючи одне одному. Дихати спокійно та рівномірно, максимально розслаблятися

До 1 хв
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв

1-2 хв
Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих

До ЗО с
У колону по одному

Немає коментарів:

Дописати коментар