середа, 27 березня 2013 р.

ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ Урок № 15 урок фізкультури 1 клас


ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ Урок № 15 

Завдання уроку: 1) навчати ходьби по підвищеній опорі у чергу­ванні з різними рухами; 2) прийняти контрольний норматив із «чов­никового» бігу 4 X 9 м; 3) навчати стрибків у присіді.
Частина
уроку
Зміст
Підготовча (10 12 хв)
Шикування в одну шеренгу, привітання
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
Організаційні вправи
Різновиди ходьби (звичайним кроком; на зовнішній стороні стопи; перекатом із п’ятки на носок)
Різновиди бігу
Перешикування
Комплекс ЗРВ
Перешикування
Основна (18-20 хв)
Ходьба по підвищеній опорі у чергуванні з нахилами та присі­даннями
Контрольний норматив із «човникового» бігу 4x9 м
Стрибки у присіді
Заключна (3-5 хв)
Чергування ходьби та бігу
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС
Підбиття підсумків
Організоване залишення місця занять


Інвентар: гімнастична лава або низька колода; кубики; секундо­мір.

Дозування
Організаційно-методичні вказівки

До 1 хв
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

До 1 хв
Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв

До ЗО с
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання

До 1 хв
По колу в колону по одному, дистанція — 2 кроки

1-2 хв
Зберігати стрій, не обганяти одне одного

До ЗО с
У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук

4-5 хв
Див. додаток № 2

До ЗО с
У колону по одному, дистанція — 2 кроки

5-6 хв
Утримувати рівновагу. Намагатися йти, не дивлячись собі під ноги

7-8 хв
Почергово забігами по двоє.
Хлопці (с): 14,8 — 14,2 — 13,6 — менше ніж 13,6.
Дівчата (с): менше ніж 15,4 — 14,7 — 14,1 — менше ніж 14,1

5-6 хв
Серіями по 4-6 стрибків на місці, після завершення — ходьба на місці

До 2 хв
У колону по одному, дистанція — 2 кроки. Зміна характеру рухів за сигналом учителя

До 1 хв
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв

1-2 хв
Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих

До ЗО с
У колону по одному

Немає коментарів:

Дописати коментар