ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ Урок № 15
Завдання уроку: 1) навчати ходьби по підвищеній опорі у
чергуванні з різними рухами; 2) прийняти контрольний норматив із «човникового»
бігу 4 X 9 м; 3) навчати стрибків у присіді.
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10 12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу,
привітання
|
Повідомлення завдань уроку.
Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні вправи
|
|
Різновиди ходьби (звичайним
кроком; на зовнішній стороні стопи; перекатом із п’ятки на носок)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Перешикування
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Ходьба по підвищеній опорі у
чергуванні з нахилами та присіданнями
|
Контрольний норматив із
«човникового» бігу 4x9 м
|
|
Стрибки у присіді
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Чергування ходьби та бігу
|
Шикування в одну шеренгу.
Вимірювання ЧСС
|
|
Підбиття підсумків
|
|
Організоване залишення місця
занять
|
|
Інвентар: гімнастична лава або
низька колода; кубики; секундомір.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань
в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу. Звернути увагу
на чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по одному,
дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне
одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги,
розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному, дистанція — 2
кроки
|
|
5-6 хв
|
Утримувати рівновагу. Намагатися
йти, не дивлячись собі під ноги
|
|
7-8 хв
|
Почергово забігами по двоє.
Хлопці (с): 14,8 — 14,2 — 13,6 —
менше ніж 13,6.
Дівчата (с): менше ніж
15,4 — 14,7 — 14,1 — менше ніж 14,1
|
|
5-6 хв
|
Серіями по 4-6 стрибків на місці,
після завершення — ходьба на місці
|
|
До 2 хв
|
У колону по одному, дистанція — 2
кроки. Зміна характеру рухів за сигналом учителя
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії.
У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів.
Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар