Урок № 5
Завдання уроку: 1) навчати поворотів на місці; 2) повторити комплекс
загальнорозвивальних вправ на місці без предметів; 3) навчати рухливих ігор
«Швидко стати в шеренгу», «Хто більше?», « Стрибунці-горобчики ».
Частина
уроку
|
Зміст
|
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу,
привітання
|
|
Повідомлення завдань уроку.
Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Організаційні вправи (повороти на
місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!»)
|
|
|
Різновиди ходьби (звичайним
кроком; у напівприсіді; із різним положенням рук)
|
|
|
Різновиди бігу
|
|
|
Перешикування
|
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
|
Перешикування
|
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Рухлива гра «Швидко стати в
шеренгу»
|
|
Рухлива гра «Хто більше?»
|
|
|
Рухлива гра «Стрибунці-горобчики»
|
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Чергування ходьби та бігу
|
|
Шикування в одну шеренгу.
Вимірювання ЧСС
|
|
|
Підбиття підсумків
|
|
|
Організоване залишення місця
занять
|
|
|
Інвентар: свисток; секундомір;
крейда.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань
в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу.
Звернути увагу на узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по одному,
дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне
одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги,
розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див.
додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
Об’єднати учнів у команди,
розподілити ролі, визначити ведучих
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
До 2 хв
|
У колону по одному, не обганяючи
одне одного. Змінювати характер рухів за сигналом учителя
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля
лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів.
Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар