Урок № 6
Завдання уроку: 1) повторити повороти на місці; 2)
повторити комплекс загальнорозвивальних вправ на місці без предметів; 3) навчати
рухливих ігор «Секретне завдання», «Стрибки по “купинах”», «Через зони».
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10 12 хв)
|
Шикування в одну
шеренгу, привітання
|
Повідомлення
завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні
вправи (повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!»)
|
|
Різновиди ходьби
(звичайним кроком; на зовнішній стороні стопи; перекатом із п’ятки на носок)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Перешикування
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Рухлива гра
«Секретне завдання»
|
Рухлива гра
«Стрибки по “купинах”»
|
|
Рухлива гра «Через
зони»
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Вправи для
формування та корекції постави (В. П. — стійка ноги разом. 1 — підняти праве
плече якнайвище, водночас переносячи центр ваги на праву ногу й піднімаючи
ліве стегно; 2 — В. П.; 3—4 — те саме
ліворуч)
|
Шикування в одну
шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
|
Підбиття підсумків
|
|
Організоване
залишення місця занять
|
|
Інвентар: крейда; свисток;
секундомір; кольорові кеглі.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань
в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу. Звернути увагу
на чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по одному,
дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне
одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги,
розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див.
додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
Об’єднати учнів у команди,
розподілити ролі, визначити ведучих
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
6-7 хв
|
Див.
додаток № 1
|
|
До 2 хв
|
В одну шеренгу, не заважаючи одне
одному
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля
лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів.
Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар