ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ Урок № 13
Завдання уроку: 1) повторити ходьбу по підвищеній опорі з
різним положенням рук; 2) повторити стрибки з поворотами; 3) розвивати
витривалість у чергуванні ходьби та бігу.
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10 12 хв)
|
Шикування в одну
шеренгу, привітання
|
Повідомлення завдань
уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні вправи
|
|
Різновиди ходьби
(звичайним кроком; малим кроком; широким кроком)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Перешикування
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Ходьба по підвищеній
опорі з різним положенням рук (руки вперед, у сторони, вгору, за голову)
|
Стрибки з поворотами:
■ послідовно в один і другий бік;
• праворуч-ліворуч
|
|
Чергування ходьби та
бігу
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Дихальні вправи (після
енергійного видиху зробити вільний вдих через ніс за участю тільки грудної
клітки, живіт і ключиці залишаються нерухомими)
|
Шикування в одну
шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
|
Підбиття підсумків
|
|
Організоване залишення
місця занять
|
|
Інвентар: гімнастична
лава або низька колода; прапорці; свисток.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність
учнів та їх самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань
в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу.
Звернути увагу на узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по
одному, дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не
обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги,
розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному,
дистанція — 2 кроки
|
|
5-6 хв
|
Утримувати рівновагу.
Виконувати почергово
|
|
5-6 хв
|
М’яко приземлюватися на носки.
Після завершення серії стрибків — ходьба на місці
|
|
до 800 м
|
Загальний старт. Переходити з бігу
на ходьбу індивідуально за самопочуттям
|
|
До 2 хв
|
Для контролю руку розміщено на
грудях
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії.
У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів.
Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар