ВИЗНАЧЕННЯ
ДИНАМІКИ ЗМІН ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ (1 год) Урок № 8
Завдання
уроку: 1) тестувати швидкість; 2) тестувати силу; 3) тестувати
швидкісно-силові якості; 4) тестувати гнучкість; 5) тестувати спритність; 6)
тестувати витривалість.
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (9-10 хв)
|
Шикування в одну
шеренгу, привітання
|
Повідомлення
завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні
вправи
|
|
Різновиди ходьби
(звичайним кроком; на носках; із високим підніманням колін)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Об’єднання у два
відділення
|
|
Основна (22-23 хв)
|
Біг
ЗО м
|
Підтягування у висі
(хлопці) та у висі лежачи (дівчата)
|
|
Стрибки у довжину
з місця
|
|
Нахил тулуба
вперед із положення сидячи
|
|
«Човниковий» біг
4x9 м
|
|
Чергування ходьби
та бігу
|
|
Заключна (2-3 хв)
|
Гра на
зосередження уваги «їстівний — неїстівний»
|
Шикування в одну
шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
|
Підбиття
підсумків
|
|
Організоване
залишення місця занять
|
Інвентар: кубики;
секундомір; свисток; рулетка.
|
||
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
До ЗО с
|
Перевірити
наявність учнів та їх самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на
виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати
поставу. Звернути увагу на узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону
по одному, дистанція — 2 кроки
|
|
До 1 хв
|
Зберігати стрій,
не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У
дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
Послідовність
виконання тестів (5 і 6 водночас):
• хлопці
— 1, 2, 3, 4;
• дівчата
— 3, 4,1, 2.
|
|
До
4 хв
|
Почергово
забігами по 2—3 учнів
|
|
До 4 хв
|
Максимальна
кількість разів
|
|
До 4 хв
|
Кращий результат
із трьох спроб
|
|
До 4 хв
|
Виконувати у
парах. Кращий результат із двох спроб
|
|
До 4 хв
|
Із перенесенням
кубиків
|
|
До 4 хв
|
Загальний старт.
Довжина — до 1000 м
|
|
До
1 хв
|
Під
час ходьби учні мають піднімати руки вгору після слів учителя «їстівний!» і
розводити руки в сторони після слів учителя «Неїстівний!»
|
|
До 1 хв
|
За
зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв
|
|
До 1 хв
|
Оцінити
діяльність учнів. Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по
одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар