середа, 27 березня 2013 р.

ВИЗНАЧЕННЯ ДИНАМІКИ ЗМІН ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ (1 год) Урок № 8 урок фізкультури 1 клас


ВИЗНАЧЕННЯ ДИНАМІКИ ЗМІН ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ (1 год) Урок № 8 
Завдання уроку: 1) тестувати швидкість; 2) тестувати силу; 3) тестувати швидкісно-силові якості; 4) тестувати гнучкість; 5) те­стувати спритність; 6) тестувати витривалість.
Частина
уроку
Зміст
Підготовча (9-10 хв)
Шикування в одну шеренгу, привітання
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
Організаційні вправи
Різновиди ходьби (звичайним кроком; на носках; із високим підніманням колін)
Різновиди бігу
Перешикування
Комплекс ЗРВ
Об’єднання у два відділення
Основна (22-23 хв)
Біг ЗО м
Підтягування у висі (хлопці) та у висі лежачи (дівчата)
Стрибки у довжину з місця
Нахил тулуба вперед із положення сидячи
«Човниковий» біг 4x9 м
Чергування ходьби та бігу
Заключна (2-3 хв)
Гра на зосередження уваги «їстівний — неїстівний»
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС
Підбиття підсумків
Організоване залишення місця занять


Інвентар: кубики; секундомір; свисток; рулетка.

Дозування
Організаційно-методичні вказівки

До ЗО с
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

До 1 хв
Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв

До ЗО с
Зберігати поставу. Звернути увагу на узгодженість виконання

До 1 хв
По колу в колону по одному, дистанція — 2 кроки

До 1 хв
Зберігати стрій, не обганяти одне одного

До ЗО с
У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук

4-5 хв
Див. додаток № 2

До ЗО с
Послідовність виконання тестів (5 і 6 водночас):
  хлопці — 1, 2, 3, 4;
  дівчата — 3, 4,1, 2.

До 4 хв
Почергово забігами по 2—3 учнів

До 4 хв
Максимальна кількість разів

До 4 хв
Кращий результат із трьох спроб

До 4 хв
Виконувати у парах. Кращий результат із двох спроб

До 4 хв
Із перенесенням кубиків

До 4 хв
Загальний старт. Довжина — до 1000 м

До 1 хв
Під час ходьби учні мають піднімати руки вгору після слів учителя «їстівний!» і розводити руки в сторони після слів учи­теля «Неїстівний!»

До 1 хв
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв

До 1 хв
Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих

До ЗО с
У колону по одному

Немає коментарів:

Дописати коментар