Тема: додавання
чисел частинами. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданку
Мета: ознайомити
учнів з прийомами додавання чисел
частинами з переходом через десяток(шляхом доповнення числа до 10); вправляти у
розв’язанні задач на знаходження невідомого доданку; розвивати увагу, пам'ять;
виховувати старанність
Хід уроку
І.Контроль,
корекція та закріплення знань
Виконання завдань
1,2 на с. 105 підручника
ІІ. Опрацювання
нового матеріалу
1.
Пояснення
за малюнком у підручнику (завдання 3 на с.105)
Сім
жовтих груш,
Зелених
– п’ять.
Нам
треба всі порахувати.
Десяток
в ряд ми покладем,
А
решту поки відкладем,
Зелених
три ми додали-
Десяток
груш ми здобули!
Тепер
ще дві додати.
Як
легко рахувати!
- чому ми розклали
кількість зелених груш на 3 і
1?(доповнили 7 груш до 10)
2. виконання
завдання 4 на с. 105 підручника
Поясніть тепер як
легше скласти числа: 9+4; 8+6; 6 +7; 9+3; 7+4.
ІІІ. Розвиток
математичних знань
1.виконання
завдання 5,6 на с. 105 підручника
2. розв’язання
віршованих задач
Десять яєць знесла курка Анфіска
Кілька поклала відразу у миску.
Ще шість яєць у коробку сховала.
Скільки у мисці багато чи мало?
(10-6=4)
Біг зайчисько Куций Хвіст,
Десять капустинок ніс.
Подорозі зголоднів,
Троє капустинок зїв.
А тепер для вас задача:
Порахуйте ви остачу
(10-3=7)
2.
Гра
«Ялиночка»
Доповніть до 10
ІV.
Підсумок уроку
Виконання завдання
8 на с. 105 підручника
Немає коментарів:
Дописати коментар