МАТЕМАТИКА
140 годин (4 години на тиждень)
(За підручником: Богданович
М.В., Лишенко Г.П., Математика.
Підруч. для 1кл. – К.: Генеза, 2012.)
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Сторінки
підручника
|
Примітки
|
|
І семестр
|
|||||
Лічба. Властивості предметів. Просторові відношення
|
|||||
1
|
Ознайомлення
з підручником. Предмет. Фігура. Лічба предметів.
Порівняння предметів за кількістю.
|
С. 3
|
|||
2
|
Лічба
предметів. Порівняння груп предметів за величиною.
Поняття «більший»-«менший», «вищий»- «нижчий»
|
С. 4
|
|||
3
|
Лічба предметів. Порівняння предметів. Поняття «знизу –
вгору», «згори – вниз», «на, під», «найвищий – найнижчий». Підготовчі вправи
до написання цифр
|
С. 5
|
|||
4
|
Кількісна та порядкова лічба. Порівняння предметів за
висотою. Поняття «кожний», «решта». Підготовчі вправи до написання цифр.
|
С. 6
|
|||
5
|
Кількісна та порядкова лічба. Порівняння предметів за
величиною. Поняття «ліворуч», «праворуч», «стільки ж», «великий-малий»,
«найбільший-найменший». Підготовчі вправи до написання цифр.
|
С. 7
|
|||
6
|
Кількісна та порядкова лічба. Порівняння множин і
предметів. Поняття «вгорі- внизу», «вище-нижче», «зліва-справа», «між».
Підготовчі вправи до написання цифр.
|
С. 8
|
|||
7
|
Поняття «один-багато»; число і цифра. Назви цифр
(одиниця, двійка, трійка). Поняття «довший-коротший». Підготовчі вправи до
написання цифр.
|
С. 9
|
|||
8
|
Лічба предметів. Поняття «один-багато». Співвідношення
цифри і числа. Підготовчі вправи до написання цифр.
|
С. 10
|
|||
Нумерація чисел від1 до 10. Геометричні фігури
|
|||||
9
|
Число і цифра 1. Порівняння предметів за довжиною і
шириною. Поняття «довший», «коротший», «ширший», «вужчий». Написання цифри1.
|
С. 12
|
|||
10
|
Число і цифра 2. Вартість монет 1коп., 2 коп. Написання
цифри 2.
|
С. 13
|
|||
11
|
Числа 1 і 2. Порівняння предметів за довжиною і
шириною. Поняття «довгий», «короткий», «однакові за довжиною»
|
С. 14
|
|||
12
|
Порівняння чисел. Знаки порівняння. Написання цифр 1,
2.
|
С. 15
|
|||
13
|
Число і цифра 3. Порівняння чисел в межах 3. Порівняння
предметів за довжиною і шириною. Написання цифри 3.
|
С. 16
|
|||
14
|
Склад числа 3. Прямі, криві, ламані лінії. Трикутник.
Написання цифри 3
|
С. 17
|
|||
15
|
Число і цифра 4. Порівняння чисел в межах 4. Написання
цифри 4
|
С.18
|
|||
16
|
Склад числа 4. Чотирикутник. Розпізнавання геометричних
фігур. Написання цифр.
|
С. 19
|
|||
17
|
Склад числа 4. Порівняння чисел в межах 4. Написання
цифр
|
С. 20
|
|||
18
|
Число і цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння чисел в
межах 5. Написання цифри 5
|
С. 21
|
|||
19
|
Порівняння чисел в межах 5. П’ятикутник. Монети 1 коп., 2 коп., 5 коп. Написання цифр.
|
С. 22
|
|||
20
|
Склад числа 5. Поняття «вищий», «нижчий». Порівняння
чисел в межах 5. Написання цифр.
|
С. 23
|
|||
21
|
Ознайомлення з дією додавання. Знак «+». Складання
прикладів на додавання за предметними малюнками
|
С. 24
|
|||
22
|
Складання прикладів на додавання за малюнками.
Порівняння за віком.
|
С. 25
|
|||
23
|
Число і цифра 6. Порівняння в межах 6. Написання цифри
6.
|
С. 26
|
|||
24
|
Склад числа 6. Шестикутник. Розміщення предметів у
просторі. Складання і читання прикладів на додавання за предметними малюнками
|
С. 27
|
|||
25
|
Склад числа 6. Складання і читання прикладів на
додавання. Многокутники
|
С. 28
|
|||
26
|
Число і цифра 7. Порівняння чисел в межах 7. Написання
цифри 7. Складання та розв’язування прикладів.
|
С. 29
|
|||
27
|
Склад числа 7. Складання прикладів на додавання. Назви днів
тижня
|
С. 30
|
|||
28
|
Точка. Відрізок. Промінь. Порівняння відрізків за
довжиною. Розв’язування прикладів на додавання в межах 7. Креслення
відрізків.
|
С. 31
|
|||
29
|
Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння чисел в
межах 8.
|
С. 32
|
|||
30
|
Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вправи
на знаходження пропущених чисел у рівностях
|
С.33
|
|||
31
|
Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків за допомогою
лінійки. Склад чисел 7, 8
|
С. 34
|
|||
32
|
Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел в
межах 9
|
С. 35
|
|||
33
|
Склад числа 9. Порівняння чисел. Вимірювання довжини
відрізків
|
С. 36
|
|||
34
|
Склад числа 9. Вимірювання довжини смужок. Многокутник.
Поділ чотирикутників відрізком
|
С. 37
|
|||
35
|
Число 10. Порівняння чисел. Запис числа 10 двома
цифрами. Складання прикладів на додавання
|
С. 38
|
|||
36
|
Склад числа 10. Послідовність чисел в межах 10. Запис
чисел. Складання і розв’язування прикладів на додавання.
|
С. 39
|
|||
37
|
Склад числа 10. Складання і розв’язування прикладів на
додавання . Розпізнавання геометричних фігур. Складання прикладів за монетами
|
С. 40
|
|||
38
|
Ознайомлення з термінами «доданок» і «сума». Складання
і розв’язування прикладів на додавання за числовим відрізком
|
С.41
|
|||
39
|
Число 10. Склад числа 10. Складання і розв’язування
прикладів на додавання
|
С. 42
|
|||
40
|
Ознайомлення з дією віднімання. Знак «-». Складання
прикладів на віднімання за числовим відрізком та предметними малюнками
|
С.43
|
|||
41
|
Дія віднімання. Складання і розв’язування прикладів на
віднімання
|
С. 44
|
|||
42
|
Зв’язок додавання і віднімання. Складання прикладів на
віднімання з прикладів на додавання.
|
С. 45
|
|||
43
|
Зв’язок додавання і віднімання. Складання прикладів на
додавання і віднімання.
|
С. 46
|
|||
44
|
Число та цифра 0. Написання цифри 0.
|
С. 47
|
|||
45
|
Число і цифра 0. Послідовність чисел від 0 до 10.
Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання.
|
С. 48
|
|||
46
|
Додавання і
віднімання числа 0. Складання і розв’язування прикладів на додаванні і
віднімання чисел 0 і 1
|
С. 49
|
|||
47
|
Ознайомлення з поняттям і терміном «задача» та її елементами.
Складання і розв’язування задач на знаходження суми та остачі.
|
С. 50
|
|||
48
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і
розв’язування задач. Порівняння чисел в межах 10
|
С. 51
|
|||
Додаванні і віднімання в межах 10. Складання таблиць
(29 год)
|
|||||
49
|
Таблиця додавання і віднімання числа 1. Розв’язування прикладів на дві дії
|
С. 53
|
|||
50
|
Таблиця додаванні віднімання числа 1. Складання і
розв’язування задач. Повторення складу чисел 9, 10. Вимірювання і порівняння
довжин відрізків
|
С. 54
|
|||
51
|
Складання таблиць додавання і віднімання числа 2.
Розв’язування задач і прикладів на дві дії. Додавання і віднімання за
допомогою числового відрізка
|
С. 55
|
|||
52
|
Таблиця додавання і віднімання числа 2. Розв’язування
прикладів на дві дії , порівняння виразу і числа
|
С. 56
|
|||
53
|
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи
на додавання і віднімання числа 2
|
С. 57
|
|||
54
|
Збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
Складання та розв’язування задач на збільшення (зменшення) числа на кілька
одиниць зміст понять «більше на…», «менше на…»
|
С. 58
|
|||
55
|
Складання таблиць додавання і віднімання числа 3.
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць
|
С. 59
|
|||
56
|
Таблиця додавання і віднімання числа 3. Задачі на
збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Складання виразів за
числовими відрізками. Вимірювання довжини відрізків та креслення їх
|
С. 60
|
|||
57
|
Задачі, що включають поняття «стільки ж». Табличне
додавання і віднімання числа 3
|
С. 61
|
|||
58
|
Назви чисел при відніманні. Складання таблиць додаванні
віднімання числа 4. Креслення відрізків
|
С. 62
|
|||
59
|
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання
числа 4. Кругові приклади
|
С. 63
|
|||
60
|
Складанні розв’язування задач на знаходження суми і
остачі. Креслення трикутників на папері в клітинку
|
С. 64
|
|||
61
|
Таблиці додаванні віднімання числа 5. Розв’язування
задач на збільшення (зменшення) на кілька одиниць
|
С. 65
|
|||
62
|
Різницеве порівняння чисел. Таблиці додавання і
віднімання числа 5
|
С. 66
|
|||
63
|
Розв’язування задач, які містять поняття «стільки ж». Креслення відрізків
|
С. 67
|
|||
64
|
Закріплення вивченого матеріалу
|
||||
ІІ СЕМЕСТР
|
|||||
65
|
Таблиці додаванні віднімання числа 6. Задачі на
різницеве порівняння. Побудова відрізка довшого від даного
|
С. 68
|
|||
66
|
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на
знаходження суми та знаходження невідомого доданку
|
С. 69
|
|||
67
|
Складанні і розв’язування задач. Розв’язування задач на
дві дії. Кругові приклади.
|
С. 70
|
|||
68
|
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Задачі на
знаходження суми і остачі
|
С. 71
|
|||
69
|
Розв’язування прикладів і задач на застосування
табличного додавання і віднімання. Порівняння виразів
|
С. 72
|
|||
70
|
Таблиці додавання і віднімання чисел 8, 9. Порівняння
довжин відрізків
|
С. 73
|
|||
71
|
Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння
таблиць додавання і віднімання
|
С. 74
|
|||
72
|
Літр. Додавання і віднімання чисел в межах 10.
Розв’язування задач
|
С. 75
|
|||
73
|
Розв’язування задач на вимірювання об’єму рідини в
літрах
|
С. 76
|
|||
74
|
Кілограм. Вимірювання маси предметів кілограмами. Розв’язування
задач
|
С. 77
|
|||
75
|
Зміна сум про зміні одного з доданків. Розв’язування
задач про масу предметів. Вік людини
|
С. 78
|
|||
76
|
Додавання віднімання по одному і частинами. Задачі на знаходження суми та
невідомого доданку
|
С. 79
|
|||
77
|
Переставна властивість додавання. Вправи на засвоєння
таблиць додаванні і віднімання в межах 10
|
С. 80
|
|||
78
|
Переставна властивість додавання. Розв’язування задач.
Порівняння виразів
|
С. 81
|
|||
Числа 11-20. Величини (24 год)
|
|||||
79
|
Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання в
межах 10
|
С. 84
|
|||
80
|
Утворення чисел другого десятка. Задачі на збільшення
(зменшення) на кілька одиниць
|
С. 85
|
Дод.
|
||
81
|
Десятковий склад чисел другого десятка. Порівняння
чисел до 20. Розв’язування задач про вік людини
|
С. 86
|
|||
82
|
Лічба в межах 20. Розв’язування задач. Побудова
відрізка більшого від даного
|
С. 87
|
|||
83
|
Дециметр. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння
додаванні і віднімання в межах 10
|
с. 88
|
|||
84
|
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць
|
С. 89
|
|||
85
|
Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння додаванні і
віднімання в межах 10
|
С. 90
|
Дод.
|
||
86
|
Позначення чисел другого десятка цифрами. Задачі на
збільшення числа на кілька одиниць
|
С. 91
|
|||
87
|
Письмова нумерація чисел 11-20. Розв’язування задач на
знаходження невідомого доданка
|
С. 92
|
|||
88
|
Розв’язування задач на різницеве порівняння та
збільшення числа на кілька одиниць. Ламана лінія.
|
С. 93
|
|||
89
|
Письмова нумерація чисел 11-20. Запис чисел у
нумераційній таблиці
|
С. 94
|
|||
90
|
Додаванні віднімання виду 10+4, 14-4, 14-10
|
С. 95
|
|||
91
|
Читання та порівняння виразів. Заміна сантиметрів
дециметром.
|
С. 96
|
|||
92
|
Лічба в межах 20. Попереднє та наступне число.
Додавання і віднімання виду: 13 + 1, 15 – 1
|
С. 97
|
|||
93
|
Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі
нумерації. Порівняння виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого
доданка
|
С. 98
|
|||
94
|
Розв’язування прикладів на додаванні і віднімання в
межах 20. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка
|
С. 99
|
|||
95
|
Розв’язування прикладів та задач на додавання і віднімання.
Розв’язування задач на час
|
С. 100
|
|||
96
|
Позначення точок на відрізку буквами. Складання і
розв’язування задач
|
С. 101
|
|||
97
|
Розв’язування задач. Додаванні віднімання чисел.
Порівняння довжин відрізків
|
С. 102
|
|||
98
|
Лічба в межах 20. Розв’язування прикладів та задач
|
С. 103
|
Дод.
|
||
99
|
Таблиця додаванні віднімання в межах 10. Доповнення
числа до 10. Розв’язування прикладів на основі нумерації в межах 20
|
С. 104
|
|||
100
|
Додавання числа частинами. Розв’язування задач на
знаходження невідомого доданка
|
С. 105
|
|||
101
|
Віднімання числа частинами. Складання і розв’язування
задач на різницеве порівняння
|
С. 106
|
|||
102
|
Додавання і віднімання числа частинами. Зміна різниці
при зміні одного з компонентів
|
С. 107
|
|||
Нумерація чисел від 21 до 100 (16 год)
|
|||||
103
|
Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39.
Збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць
|
№ 1-8
|
|||
104
|
Утворення і назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89.
Розв’язування задач
|
№ 9- 16
|
|||
105
|
Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100
|
№ 17-25
|
|||
106
|
Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків
та одиниць. Творча робота над задачами
|
№ 26-33
|
|||
107
|
Рівності і нерівності. Порівняння виразів. Сантиметр.
Дециметр. Метр
|
№34-41
|
|||
108
|
Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання чисел,
записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів
|
№ 42-48
|
Дод.
|
||
109
|
Письмова нумерація чисел. Запис чисел в нумераційній
таблиці. Визначення числа десятків та числа одиниць у двоцифровому числі
|
№49-57
|
|||
110
|
Письмова нумерація чисел. Записування чисел під
диктовку. Грошові монети та банкноти України. Порівняння чисел
|
№ 58-65
|
|||
111
|
Читання і запис, порівняння чисел. Одноцифрові і
двоцифрові числа. Попереднє, наступне до даного числа. Додавання і віднімання
одиниці
|
№ 66-70
|
|||
112
|
Випадки додавання і віднімання чисел, пов’язаних з
нумерацією. Елементи трикутника. Творча робота над задачами
|
№ 71-79
|
|||
113
|
Закріплення додавання і віднімання. Додавання і
віднімання, пов’язані з нумерацією
|
№ 80-87
|
Дод.
|
||
114
|
Додавання і віднімання круглих десятків. Вправи і
задачі на закріплення вивченого
|
№ 88-97
|
|||
115
|
Доба. Розв’язування задач, пов’язаних з вартістю і
часом
|
№ 98-105
|
|||
116
|
Зв’язок між компонентами дій віднімання. Розв’язування
задач на знаходження невідомого зменшуваного та доданку
|
№ 10-113
|
|||
117
|
Година. Хвилина. Визначення часу за годинником з
точністю до години
|
№114-121
|
|||
118
|
Письмова нумерація чисел сумою розрядних доданків.
Розв’язування задач на знаходження суми та невідомого доданку
|
№ 122-128
|
|||
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу
через розряд (10 год)
|
|||||
119
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток
(загальний випадок)
|
№ 129-137
|
|||
120
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток.
Креслення многокутників на папері в клітинку
|
№138-144
|
|||
121
|
Застосування загального правила додавання двоцифрових
чисел до випадків виду: 54 + 30, 54 + 3
|
№ 145-154
|
|||
122
|
Застосування загального правила додавання двоцифрових
чисел до випадків виду: 20 + 47, 2 + 47. Розв’язування задач на знаходження
суми. Порівняння виразів
|
№ 155-162
|
|||
123
|
Застосування різних прийомів знаходження суми
двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач на знаходження невідомого
доданка
|
№ 163-171
|
|||
124
|
Порівняння виразів. Збільшення числа на кілька одиниць.
Складання і розв’язування задач на різницеве порівняння
|
№172-179
|
|||
125
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
(загальний випадок)
|
№ 180-186
|
|||
126
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
(закріплення). Обернені задачі
|
№ 187-194
|
|||
127
|
Застосування загального правила віднімання двоцифрових
чисел до прикладів виду: 79 – 40, 79 – 4. Задачі на купівлю товару
|
№ 195-202
|
|||
128
|
Вправи і задач на додавання і віднімання двоцифрових
чисел. Складання задач за схемою
|
№203-213
|
|||
Повторення вивченого. Додавання і віднімання з
переходом через розряд в межах 20 ( 9год)
|
|||||
129
|
Додавання числа частинами. Табличне додавання числа 2,
3. Розв’язування задач
|
№214, 220
|
|||
130
|
Віднімання числа частинами. Розв’язування задач на
знаходження остачі та різницеве порівняння. Складання задач за виразом.
|
№ 221-227
|
|||
131
|
Додавання і віднімання з переходом через десяток.
Розв’язування задач. Творча робота над задачами
|
№ 228-236
|
|||
132
|
Додавання і віднімання з переходом через десяток.
Розв’язування задач на додавання
|
№ 237-242
|
Дод.
|
||
133
|
Циліндр. Куб. Куля. Додавання чисел. Задачі на
збільшення числа на кілька одиниць. Знаходження остачі
|
№ 243-250
|
|||
134
|
Додавання з переходом через десяток. Складання і
розв’язування задач.
|
№251-262
|
|||
135
|
Додавання з переходом через десяток за шкалою лінійки
|
№263- 269
|
|||
136
|
Додавання і віднімання з переходом через десяток.
Геометричні фігури. Визначення часу за годинником
|
№ 270-283
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар