Етап проведення уроку Перевірка домашнього завдання
Назва прийому гра «Так - ні»
Опис прийому
Цей прийом являється універсальним і дуже сильно подобається дітям також цей прийом залучає учнів до активної участі в проведенні уроку.
Учитель загадує щонебудь (природне явище, число, предмет, історичну подію, літературний персонаж та ін.). Учні намагаються знайти відповідь, ставлячи питання. На ці питання вчитель відповідає словами «так», «ні», «так і ні». Питання треба ставити так, щоб звужувати коло пошуку. Універсальність цього методичного прийому полягає в тому, що його можна використовувати і для організації відпочинку і для створення інтригуючої ситуації. Перевагами прийому є те, що він навчає систематизувати відому інформацію, зв’язувати воєдино окремі факти в загальну картину, навчає уважно слухати й аналізувати питання. Вчитель може відмовитись від відповіді, якщо питання некоректне або коли вчитель не може дати на нього відповідь з дидактичних міркувань подаючи при цьому обумовлений перед початком гри жест. Після гри треба обов’язково обговорити питання: які з них були найвдалішими, які менш вдалими. Головне в цьому прийомі - навчити виробляти стратегію пошуку, а не закидати вчителя незліченною кількістю питань.
Немає коментарів:
Дописати коментар