ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
34 години (1 година на тиждень)
(За підручником:
Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С.,
Страшко С. В.,
Основи здоров’я.
Підруч. для 1кл. –
К.: Алатон, 2012.)
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ –
3 год
|
|||
1
|
Вступ. Що вивчає предмет «Основи здоров’я».
|
||
2
|
Знайомство зі школою. Практична робота «Ознайомлення зі школою»
|
||
3
|
Ріст і розвиток. Практична
робота: «Вимірювання зросту і маси тіла»
|
||
4
|
Здоров’я і хвороби. Практична
робота «Фізкультхвилинки для зменшення втоми і підвищення працездатності»
|
||
ФІЗИЧНА СКЛАДОВА
ЗДОРОВ’Я – 8 год
|
|||
5
|
Здорове тіло. Режим дня. Практична робота «Складання розпорядку
дня»
|
||
6
|
Твоя постава. Практична
робота «Як складати портфель»
|
||
7
|
Здорові стопи. Практична
робота «Вправи для формування правильної постави і стопи»
|
||
8
|
Чистота і здоров’я. Практична
робота «Як правильно мити руки»
|
||
9
|
Харчування і здоров’я.
|
||
10
|
Рух і здоров’я
|
||
11
|
Фізичні вправи і загартовування
|
||
12
|
Корисний
відпочинок
|
||
СОЦІАЛЬНА
СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я – 12 год
|
|||
13
|
Серед людей. Моя родина
|
||
14
|
Дівчатка і
хлопчики. Практична робота «Спільні
ігри для хлопчиків та дівчаток»
|
||
15
|
Вчимося товаришувати. Практична робота «Розігрування діалогів знайомств»
|
||
16
|
Безпечне довкілля. Безпека ігор та
розваг.
|
||
17
|
Наші рятувальники. Практична
робота «Моделювання ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами
аварійних служб»
|
||
18
|
У незнайомому місці.
|
||
19
|
Безпека в домі.
|
||
20
|
Побутові небезпеки.
|
||
21
|
Безпека в школі. Практична
робота «Визначення безпечних місць для ігор на шкільному подвір’ї»
|
||
22
|
Ти – пішохід.
|
||
23
|
Наші друзі – дорожні знаки.
|
||
24
|
Світлофор
|
||
25
|
Ти – пасажир.
|
||
26
|
Дорога до школи.
|
||
ПСИХІЧНА І
ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я – 8 год
|
|||
27
|
Здоровий дух. Неповторність людини
|
||
28
|
Повага до себе та до інших людей. Практична робота «Перегляд та обговорення поведінки героїв
мультфільмів»
|
||
29
|
Народні традиції та здоров’я. Практична робота: «Ігри, що сприяють гарному настрою»
|
||
30
|
Свята і здоров’я. Практична
робота: «Створення пам’ятки «Як влаштувати веселе свято»
|
||
31
|
Настрій і почуття. Практична
робота «Вгадай емоцію»
|
||
32
|
Як покращити настрій. Практична робота «Намалюй настрій»
|
||
33
|
Вчимося приймати рішення. Рішення і наслідки
|
||
34
|
Правила літнього відпочинку
|
дуже корисна інформація. дякую.
ВідповістиВидалити